Hoppa till innehåll
Anime.se

Figurköp


flaskis
 Share

Rekommenderade inlägg

När vi ändå är inne på K-ON och Alter så såg det ut som att vi får våra Mio figurer nästa vecka! :)

Oja! Men jag hade glömt att föra över pengar till mitt uttagskonto, så jag blir tvungen att vänta till på måndag innan min figur skickas ;__;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Däremot avbokade jag min Canaan-figur.

 

Haha gjorde detsamma för att ha råd med Rider & Neko-chan, tyckte den var riktigt fin men gillar inte sånna där pinnar som håller upp figurer och prioriterade Rider före Canaan. :)

Pinnar har jag inga problem med. Men däremot kände jag att Canaan inte lämnade ett sådant intryck på mig att jag vill ha en figur från serien. Däremot skulle jag nog inte ha något emot att ha en figur av Maria. Mest pga hennes awesome "hårsvans" eller vad det nu kan kallas :3

 

Btw, fick mail från Hobby Search som sa att min Mio-figur har skickats i dag. Slipper vänta till på måndag alltså o/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förvånande nog nådde Mio-figuren mig i dag. Jag slapp betala tull och en brevbärare kom med paketet direkt till dörren! :)

 

Pics:

 

Börjar med närbilder på ansiktet

FUiJloWpL.jpg

foDJZnceg.jpg

Sen figuren i sin helhet

cxpNDLdTl.jpg

p..pantsu icon_redface.gif

 

hwvWmPrwl.jpg

JoZXWEqVI.jpg

nUoIBCwzo.jpg

NONCthyXC.jpg

Lite närbilder på guran

MYPvpmhYh.jpg

VtQiophzZ.jpg

lQxoRRKik.jpg

IunqBsxpw.jpg

ibrkTGMeT.jpg

Den som sett denna Fender på nära håll kan direkt se att det mesta av detaljerna på denna figur stämmer överrens med originalet. Kan ju länka till en bild på min egen bas som jämförelse: http://pici.se/pictures/large/YDqqiCWrU.jpg :3

Det enda som egentligen saknas är Fender-loggan på huvudet, men det kanske handlade om copyright-problem >:(

 

Otroligt nöjd med denna figur. Nu fattas bara Yui som lär släppas om 1-2 månader :|

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har också den på preorder, blir min andra nendoroid efter Miku :)

 

@Flaskis: efter ett mail här i veckan så skickade Toys Logic iväg min Yagyuu Jubei figur, efter ett par månader av väntan. Får dessutom hit min 1/4 Fate + en Little Busters bad handuk i den leveransen, bättre sent än aldrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...