Hoppa till innehåll

Om du vill men inte kan posta statusuppdateringar, gå till din profil, tryck på ”Redigera profil”, och på ”Aktivera statusuppdateringar?”.

flaskis

Figurköp

Rekommenderade inlägg

När vi ändå är inne på K-ON och Alter så såg det ut som att vi får våra Mio figurer nästa vecka! :)

Oja! Men jag hade glömt att föra över pengar till mitt uttagskonto, så jag blir tvungen att vänta till på måndag innan min figur skickas ;__;

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Verkar dessutom som att HLJ alltid är en dag sen (+helg) så jag får vänta tills på måndag jag med. Beställde också en ursnygg Rider från Archonia med en random neko girl till som skickas på måndag så blir mycket loot för min del. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Ja, shit vad vi köper :)

Däremot avbokade jag min Canaan-figur. Även om den är cool så är det lite för många figurer just nu. Måste dra ner och eventuellt sälja/ge bort några till Boda :3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Däremot avbokade jag min Canaan-figur.

Haha gjorde detsamma för att ha råd med Rider & Neko-chan, tyckte den var riktigt fin men gillar inte sånna där pinnar som håller upp figurer och prioriterade Rider före Canaan. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Däremot avbokade jag min Canaan-figur.

Haha gjorde detsamma för att ha råd med Rider & Neko-chan, tyckte den var riktigt fin men gillar inte sånna där pinnar som håller upp figurer och prioriterade Rider före Canaan. :)

Pinnar har jag inga problem med. Men däremot kände jag att Canaan inte lämnade ett sådant intryck på mig att jag vill ha en figur från serien. Däremot skulle jag nog inte ha något emot att ha en figur av Maria. Mest pga hennes awesome "hårsvans" eller vad det nu kan kallas :3

Btw, fick mail från Hobby Search som sa att min Mio-figur har skickats i dag. Slipper vänta till på måndag alltså o/

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Hmm, Nanoha är så stor att det nästan svårt att få en bra bild ...

Här är iaf en som inte suger helt

kdIrsIIKf.jpg

Ha

Har samma figur, fick den idag. Vill ha Fate också.........min saber ser så liten ut bredvid Nanoha :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Förvånande nog nådde Mio-figuren mig i dag. Jag slapp betala tull och en brevbärare kom med paketet direkt till dörren! :)

Pics:

Börjar med närbilder på ansiktet

FUiJloWpL.jpg

foDJZnceg.jpg

Sen figuren i sin helhet

cxpNDLdTl.jpg

p..pantsu icon_redface.gif

hwvWmPrwl.jpg

JoZXWEqVI.jpg

nUoIBCwzo.jpg

NONCthyXC.jpg

Lite närbilder på guran

MYPvpmhYh.jpg

VtQiophzZ.jpg

lQxoRRKik.jpg

IunqBsxpw.jpg

ibrkTGMeT.jpg

Den som sett denna Fender på nära håll kan direkt se att det mesta av detaljerna på denna figur stämmer överrens med originalet. Kan ju länka till en bild på min egen bas som jämförelse: http://pici.se/pictures/large/YDqqiCWrU.jpg :3

Det enda som egentligen saknas är Fender-loggan på huvudet, men det kanske handlade om copyright-problem >:(

Otroligt nöjd med denna figur. Nu fattas bara Yui som lär släppas om 1-2 månader :|

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter
Förhandsbokade min första Nendoroid. Vilken?

azusa.jpg

Vem annars? :)

Miku? :3

Edit: Bilden laddade inte förut.. Hmm.. Ska man boka den också? :3

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Har också den på preorder, blir min andra nendoroid efter Miku :)

@Flaskis: efter ett mail här i veckan så skickade Toys Logic iväg min Yagyuu Jubei figur, efter ett par månader av väntan. Får dessutom hit min 1/4 Fate + en Little Busters bad handuk i den leveransen, bättre sent än aldrig.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu