Hoppa till innehåll
Anime.se

Fortsättning på Gundam Seed?


diana
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 1 year later...

Ja eftersom 'Gundam' tråden är låst så fortsätter jag väll på denna. Precis sett klart Gundam SEED och Destiny igen och nu undrar jag verkligen om jag missat att se saker utöver tv-serien. Sökte på animenfo men de blev bara rörigt :P

Om någon skulle kunna lista allt man ska se så vore det jätte bra! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gundam seed destinty final plus, som kör om sista två avsnitten i något lugnare tempo, och lite extra mot slutet också. Sen finns det Film versionerna (4a som täcker gundam seed och 4 som täcker gundam seed destiny tror jag det var...), och då får man ytterligare lite extra material mot slutet om vad som händer sen. Sen håller de så vitt jag vet på med en fortsättning på gundam seed destiny, men en film och inte en tv-serie.

 

EDIT:

Glömde gundam seed C.E stargazer, men den har inte så mkt gemensamt alls med seed att göra bortsett från den grafiska biten. Det är en side-story helt enkelt, väldigt trevlig sådan.

 

Glömde också Gundam seed: between the stars OVA som är ett mini avsnitt som utspelar sig mellan gundam seed och gundam seed destiny. Tillför väl inte så där jätte mycket, men älskar man gundam seed så kan man gott se det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...