Hoppa till innehåll
Anime.se

Ginga Nagareboshi Gin & Ginga densetsu Weed


Roze
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan !

 

Söker med ljus & lykta efter ALLT med Ginga Nagareboshi Gin & Ginga densetsu Weed. Är intresserad allt från gamla VHS filmer, böcker (japanska eller engelska), tavlor till nyckelringar, figurer, telefonkort !

 

Allt är av intresse så tveka inte att höra av dig om du har något till salu !

Tack i förhand !

 

PS. Tips på köpes länkar till Ginga Nagareboshi Gin & Ginga densetsu Weed är av intresse åxå ! DS.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den kallas väl också for Silverfang va?

I så fall kan jag glädja dej med att som har släppt en svensk DVD box med den som innehåller både japanskt tal och den gamla svenska dubben. Silverfang sändes ju för flera år sedan i Sverige :) . Dom har även slåppt Weed, Silverfangs son på svensk DVD med japanskt tal. Kolla på www.webhallen.se dom borde ha dom där.

 

PS!

 

Jag har för mej att det är någon som brukar sälja Silverfang magneter på www.tradera.com ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den kallas väl också for Silverfang va?

I så fall kan jag glädja dej med att som har släppt en svensk DVD box med den som innehåller både japanskt tal och den gamla svenska dubben. Silverfang sändes ju för flera år sedan i Sverige :) . Dom har även slåppt Weed, Silverfangs son på svensk DVD med japanskt tal. Kolla på www.webhallen.se dom borde ha dom där.

 

PS!

 

Jag har för mej att det är någon som brukar sälja Silverfang magneter på www.tradera.com ;)

 

Tusen tack, kära du !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja, CopyNinja har redan givit dig två länkar men det finns också http://www.bemmu.com

 

På sunai.se så kan du beställa i stort sett vilken manga som helst som Yoshihiro har skapat, på japanska.

På bemmu.com kan du också beställa en hel del Ginga saker, dock så är denna affär utländsk (finsk, om mitt minne inte sviker mig vill säga) men jag tror att det ska gå att kunna beställa ifrån Sverige.

 

Hoppas du har nytta utav dessa länkar också. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...