Hoppa till innehåll
Anime.se

MUCC 19/3, fryshuset, klubben, Stockholm


Mellow
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu är det bara 3 dagar kvar tills MUCC spelar i Stockholm. Det finns enligt ticnet gott om platser kvar. Tråkigt att de spelar på en måndag och att stockholm ligger för långt ifrån min plånbok för tillfället.

 

Dörrarna öppnar 19.30.

Obs! 13-årsgräns

 

http://www1.ticnet.se/EventList?eventSubGroupId=LAD18368.244106&rowsPerPage=null&

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Dit ska jag =) Jobbigt att det är en måndag dock indeed.

 

Ball. Berätta om din upplevelse.

 

Hörde att de spelade i 2 timmar och att det var JÄTTEMYCKET kids och massa emos. Sedan spelade de inte "Isho" heller, så nästan bra att man inte drog dit. Men fan vad jag ångrar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sjukt bra spelning x) Jääävligt bra respons från publikens sida och bandet svek inte utan gjorde flera encores, fan vad bra det var asså. :'D Libra var helt awesome live och trots att jag inte gillade den innan har jag förälskat mig i den xD

 

Visserligen synd att de inte körde Isho, men det kändes liksom ingen saknad då och där då de lirade massa annat härligt =)

 

Helt klart den bästa spelningen hittils i år, och en av de bästa spelningarna jag varit på ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...