Hoppa till innehåll
Anime.se

Getbackers slutet *SPOILER*


Willhelm
 Share

Rekommenderade inlägg

************SPOILER************

 

 

 

 

 

Har just sett klart denna underbara serie men har dock lite funderingar. När de äntligen kommer till Babylon City så går de bara därifrån och säger att dom liksom fixar det nästa gång. Okej att dom fixade lower town och allting alltså, men känns inte som om det var något riktigt slut liksom. Sen funderar jag lite över Himiko och varför Ban dödade hennes bror. Känns som om jag missat en hel massa saker. Finns det en uppföljare? Har kollat på Animenfo men där hittar jag att det bara ska finnas de 49 episoder jag redan sett. Någon som kan förklara för mig exakt vad det här med Himiko handlar om *blir lite smått förbaskad för att jag inte förstått det* och varför de inte bara gick in och dängde Brain Trust och "gudarna" när de hade chansen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... det där med Himikos bror. Blev inte han "ond" eller nått, har för mig att han sa till Ban att göra något om bla bla. Men Himiko och Ban ska ju bli tillsammans för fan :D Serien i sig btw, jag tycker den är lite upprepande och man förutser allt (hehe, tappat svenskan). jag gillar skarpt Midou Ban och Amano Ginji ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Himikos bror råkade väl ut för någon slags förbannelse om jag har fattat det hela rätt. Den ska väl tydligen även drabba henne och Midou får inte berättta sanningen om det hela förren en bestämd tidpunkt, vilken vi inte får veta, och bara detta borde ju räcka för att en uppföljare ska göras. Ingen som vet något om vad denna uppföljare isåfal skulle kunna heta?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går att kolla på animesuki troligtvis...

 

Det där med slutet kan jag inte kommentera eftersom det var väldigt länge sedan jag såg serien, och kommer inte ihåg slutet så väldigt bra, men jag kommer se om serien i framtiden deffinitivt för den var så underbar. Aja, kan komma med comment då, fast tråden lär vara död då ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...