Hoppa till innehåll
Anime.se

Transformerings cirkel


dots
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan, jag har letat efter en klar och fin bild på en transformerings cirkel. Den cirkel jag vill åt är den som är på bild i sista opening precis i slutet, innan de tar upp den de använder för att transformera människor. Jag undrar om någon vet vart det finns en klar och fin bild på den, gärna lagom stor, så man kan se alla krumelutter.

 

Anledningen till att jag letar efter den är för att jag hade tänkt tatuera in den på mig.

Om ni vet nått ställe med andra bilder, där den kan tänkas finnas kan ni också höra av er.

 

Tack på förhand

 

Edit: Det var serien fullmetal alchemist jag syftade på. Vet heller ingen annan serie där de använder cirklar för att ändra skepnad på saker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

definitivt full metal alchemist cirkelnm vänta ett ögonblick så ska ja se ifall jag inte har en bra bild på det

 

 

EDIT:

ps7d2e.png

 

är inte hundra på att den är identisk med FMA cirkeln, men torde vara det, då den är "äkta" alchemist transformationscirkel. källa wikipedia

 

 

edit igen, hmm.. var ett tag sen jag såg fma, så minns inte riktigt ifall den cirkeln såg ut osm ovan, men vilket op är det den finns i, eftersmo det finns (5?) så krävs lite mer specifikation.

 

EDIT; en trejde gång, såg lite längre ned på wikipedia att dem har en bild på fma cirkeln också, tydligen skilde dem sig åt lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

definitivt full metal alchemist cirkelnm vänta ett ögonblick så ska ja se ifall jag inte har en bra bild på det

 

är inte hundra på att den är identisk med FMA cirkeln, men torde vara det, då den är "äkta" alchemist transformationscirkel. källa wikipedia

 

 

edit igen, hmm.. var ett tag sen jag såg fma, så minns inte riktigt ifall den cirkeln såg ut osm ovan, men vilket op är det den finns i, eftersmo det finns (5?) så krävs lite mer specifikation.

 

EDIT; en trejde gång, såg lite längre ned på wikipedia att dem har en bild på fma cirkeln också, tydligen skilde dem sig åt lite.

 

Den tänkte jag på från början, men mja, det var inte den jag menade, ska se om jag kan hitta någon på den jag menade. Har alltså en del suddiga bilder, men inte tillräkligt skarp

 

Edit: det var den här jag menade: http://photobucket.com/mediadetail/?med ... geOffset=9

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...