Hoppa till innehåll
Anime.se

Har någon cosplayat? :)


Like A King
 Share

Rekommenderade inlägg

*vinkar glatt*

Jo det är bara för att vara på den säkra sidan zimeon säger alltid att han skall ställa in dougacon och liknande men det finns så många själar som bedjar och hjälper honom att fixa iordning allting tillslut så det blir alltid av. Annars... :D

Fick nästan hjärtflimer av lycka. Ja det är ju bra att vara på den säkra sidan, ett av mina favorittalesätt.

 

Oho du cosplay? nått du gjort förut som man vet om?

Nepp! Jag håller på att skissa lite och ta mått men vi får se om det blir nåt producerat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 65
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

Nepp! Jag håller på att skissa lite och ta mått men vi får se om det blir nåt producerat.

 

Oho jag ser fram emot att se den dräkten om den nu blir till på uppcon, försten är du pojke eller flicka? XD

Man kan ju aldrig vara säkert these days, inte så kul om man hoppar på fel person precis -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om någon flicka hoppar på mig vid Uppcon så vet jag att det är du alltså.

 

Haha aj aj aj nu blev det fel! Menade inte riktigt "hoppar på" då jag hatar allt vad glompning heter. Aha har du bild på sig så hälsar jag gärna, annars kan de bli svårt att fråga alla av det manliga könet om de finns på anime.se/forum och heter Gafvert..

 

XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

då jag hatar allt vad glompning heter

Hat föder bara mer hat. Det låter trevligare med mildare ord.

 

Tänkte cosplaya som nån i Prince of Tennis. Blir nog Inui, eller Tezuka om håret vill växa sig långt. Har nämligen glasögon jag med.

Om inte så har jag en t-shirt och tröja med min avatar på.

 

*Gafvert sitter och funderar på hur han ska lösa sina cosplay problem*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hat föder bara mer hat. Det låter trevligare med mildare ord.

 

Tänkte cosplaya som nån i Prince of Tennis. Blir nog Inui, eller Tezuka om håret vill växa sig långt. Har nämligen glasögon jag med.

Om inte så har jag en t-shirt och tröja med min avatar på.

 

*Gafvert sitter och funderar på hur han ska lösa sina cosplay problem*

 

Skriver att jag hatar det bara för att ingen skall få för sig att glompa mig på nått konvent..XD

 

Prince of Tennis är väl helt okej men annars får du väl testa att köra med Linser om du vill vara en karaktär utan glasögon. Endagars är ju helt okej! Men sattsa hårt på TOT det skall nog funka men aha avataren känner jag igen! ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du väl testa att köra med Linser

Var det inte så att man måste tillverka allt själv. Ok, kanske var lite väl petigt men glasögonen iaf. Tur att jag kom på det, vill ju inte bli diskvalificerad.

 

TOT

TOT? Du menar väl POT? Eller har jag missat nån ny term/förkortning?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Var det inte så att man måste tillverka allt själv. Ok, kanske var lite väl petigt men glasögonen iaf. Tur att jag kom på det, vill ju inte bli diskvalificerad.

Att göra sin egna linser är knappast något jag skulle ge mig in på, vill inte ha förstörda ögon precis.

Men annars så skall man självfallet göra allting själv, as I do! 0.o

 

TOT? Du menar väl POT? Eller har jag missat nån ny term/förkortning?

Haha jag var på jobbet, skyller på den dåliga luften!

 

Håller just nu på med en dräkt till Uppcon som jag faktiskt ALDRIG sett någon göra bra i hela världen. Har konstant sytt nu på den i 3veckors tid.

*pust*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte cosplayat förr men jag hade tänkt att göra det på Uppcon:04 som L från serien Death Note, inte för att det lär märkas men ändå. Ser ni någon ful person med lite smink så kanske det är jag^_^

 

Trevligt trevligt, ses där! ^.^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hade velat prova cosplay. :D

 

En lätt dräkt tar inte så lång tid att få ihop kanske några dagar, mina dräkter tar dock en månads planering och ca en månad att göra.

Men jag som är lite overkill!

 

Du har ca 2veckor på dig att fixa ihop en dräkt!(om du skall till uppcon04)

Go for it! 0.o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...