Hoppa till innehåll
Anime.se

Sakurakai - Mangaförening i Dalarna!


Rekommenderade inlägg

Det skulle vara roligt som fan om föreningen kom till dalarna!

Jag skulle lätta vara med under den tiden jag är hemma från lumpen.

 

Är det lite problem med sidan? Jag kunde inte läsa något. det funkade inte för mig :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Det tar sig sade mordbrännaren. Vi har gjort i ordning ett utkast av stadgarna och gett hemsidan ett upplyft!

Snart har vi ett datum för öppningsmötet.

 

Är det lite problem med sidan? Jag kunde inte läsa något. det funkade inte för mig :/

Nu verkar det fungera som det skall i alla fall. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

damn. jag kan tyvär inte skriva en intresse anmällan på sidan. Min webläsare är lite konstig.

Men jag vill lätt vara med om det itne kostar :D

 

Om det blir något kommer jag försöka komma, men det kan vara lite problem med lumpen. Så jag kanske inte blir allt för aktiv. Men jag kommer försöka så¨mycket jag kan.......

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

jag kommer inte åt min epost just nu, men ska påpeka ett fel på hemsidan. På sidan för intresseanmälan finns det ingen htmlkod för formuläret.

Taggen "

" saknas som ska omge formuläret i stil med:



 

För att formuläret ska skickas måste ni ha en form-tagg som innehåller action och ett värde för det. Enklast är det att använda sig av mailto, vilket skickar formuläret till en epostadress ni väljer. Det kräver dock att användaren som fyller i formuläret har en epostklient installerad lokalt på sin dator. För bättre lösningar bör ni använda er av php/cgi/asp.

 

Här följer ett exempel som ni kan använda så länge:

 

Namn



E-post



Hemsida



Kommentar





 

Ursäkta om jag låter som en besserwisser ^^;; Men det är viktigt att det formuläret fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Nu har det äntligen börjat hända saker i Sakurakai, Dalarnas första och i nuläget enda förening för de som är intresserade av manga, anime och övrig popkultur från Japan.

 

Nu har vi flyttat in i Ungdomens hus i Falun där vi nu har vår verksamhet. Vi välkomnar därför alla som är intresserade att vara med!

 

Vår hemsida är: http://www.sakurakai.info.se

 

Flygblad: http://kamira-chan.net/sakurakai/Affisch.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...