Hoppa till innehåll
Anime.se

Inukami säsong 2?


harimakun
 Share

Rekommenderade inlägg

Min gissning är att filmen är det sista vi får se av Inukami. Att göra en ny säsong kanske inte skulle löna sig men det finns samtidigt en trogen skara fans som vill ha mer. Filmen kan vara en kompromiss.

 

Men filmen skulle också kunna betyda att Inukami är en titel som tillverkaren är beredd att satsa på.

 

Jag har inte sett filmen än. Någon som har gjort det? Hur var stämningen? Slutet borde kunna ge en hint om vi kan förvänta oss en fortsättning eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har tyvärr inte sett filmen än, hittar den inte någonstans. Jag kan bara tänka mig att den är som serien, samma kemi mellan karaktärerna. Yuoko är ju bara för gullig mot Keita ibland, älskar när hon är så.

 

Men filmen skulle också kunna betyda att Inukami är en titel som tillverkaren är beredd att satsa på.

 

Jo, så skulle det nog kunna vara. Det hoppas jag verkligen, serien var helt klart en av mina top 5-animer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...