harimakun Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Vad tror ni? Kommer det nån ny säsong av Inukami, eller slutar det där det slutade sist? Själv vill jag åtminstone tro att en ny säsong skulle starta, jag tyckte om animen otroligt mycket även om den stundtals blev lite onödig och ganska överdriven. Spekulera! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JockeII Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Inte hört något om en andra säsong, men vi får naturligtvis hoppas på det. Älskar denna underbart tokroliga serie, skrattade nästan så att jag lipade första gången jag såg den. <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zirius Skrivet augusti 28, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Min gissning är att filmen är det sista vi får se av Inukami. Att göra en ny säsong kanske inte skulle löna sig men det finns samtidigt en trogen skara fans som vill ha mer. Filmen kan vara en kompromiss. Men filmen skulle också kunna betyda att Inukami är en titel som tillverkaren är beredd att satsa på. Jag har inte sett filmen än. Någon som har gjort det? Hur var stämningen? Slutet borde kunna ge en hint om vi kan förvänta oss en fortsättning eller inte. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
harimakun Skrivet augusti 28, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2007 Jag har tyvärr inte sett filmen än, hittar den inte någonstans. Jag kan bara tänka mig att den är som serien, samma kemi mellan karaktärerna. Yuoko är ju bara för gullig mot Keita ibland, älskar när hon är så. Men filmen skulle också kunna betyda att Inukami är en titel som tillverkaren är beredd att satsa på. Jo, så skulle det nog kunna vara. Det hoppas jag verkligen, serien var helt klart en av mina top 5-animer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
harimakun Skrivet augusti 29, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 Men jag kan gott och väl tänka mig en tredje säsong där Keita är ledaren över alla inukamis. Kaoru ville ju det. :P. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
beCet Skrivet augusti 29, 2007 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2007 Jag har inte sett filmen än. Någon som har gjort det? Filmen har dvd release i japan den 26/9 enligt ann. Så det är inte så långt kvar tills man får se den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xLina Skrivet juli 16, 2008 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2008 Heii, ehm.. e det någon som vet om inukami finns på pocket på engelska eller svenska ? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg