M Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Om det finns någon själ där ute som råkar inneha någon av dem svenskdubbade Robotech filmerna till försäljning får ni gärna kontakta mig. Juste, be mig inte kolla tradera eller andra budgivningssidor då detta redan är gjort ;)! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mellow Skrivet september 4, 2007 Anmäl Share Skrivet september 4, 2007 Jag tror din tråd passar sig bäst i pryltorget. Lycka till med din jakt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M Skrivet september 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2007 Nu ser läger anorlunda ut, är endast ute efter "Robotech 2", den svenskdubbade. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet september 17, 2007 Anmäl Share Skrivet september 17, 2007 Usch, jag hatar dubbade filmer och serier. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M Skrivet september 17, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet september 17, 2007 nostalgi <3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Curl Skrivet september 27, 2007 Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 Nu ser läger anorlunda ut, är endast ute efter "Robotech 2", den svenskdubbade. Jag tror faktisk det var den delan jag hade, ska ta och leta lite och se om jag har den kvar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
M Skrivet september 27, 2007 Författare Anmäl Share Skrivet september 27, 2007 *håller tummarna* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Macabre Skrivet oktober 28, 2007 Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2007 PM skickat! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg