Hoppa till innehåll
Anime.se

Halo 3 hjälptråd


VV00d13
 Share

Rekommenderade inlägg

Har en fråga kring alla armour sets.

Vissa kräver tex overkill för att låsas upp.

Overkill e det 4 eller 5 kills i rad eler vad?

Håller tyvärr inte koll på sånt ;)

Sen så behöver man bli löjnant osv vad är poängebn man behöver för de olika ranken o hur får man dom typ?

 

Bytte rubriken på tråden till något mer passande

/flaskis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Begone evil spirit of Microsoft

 

melonhead_cat.jpg

 

/

 

Overkill = Kill 4 enemies within 4 seconds of one another in a ranked free for all playlist (Online).

 

Själv är man fortfarande en "omg you´re a friggin supersuckyn00b go home to you noob momma!", men allt du söker efter borde stå här. ;)

 

Edit: Tydligen har jag blivit så pass bra nu på bara en dag, lyckas vinna alla matcher jag skapar. XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ett annat problem, jag försöker hitta alla skulls.

Jag hittar första på Crows nest, problemet är att jag får inte acievment unlock.

Jagh ar kört banan en gång på norlam måste det vara på heroic för att den skall unlockas eller vad?

Eller måste man kalra av uppdraget eller köra allt får start?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En annan fråga kring Live då.

Jag kör rätt mkt live, allt funkar.

Men sen finns det custom games, även campaign, som man kan skapa som man kan vara öppen för live eller systemlink.

Hur sjutton går man med i ett Custom game/campaign själv, lite bra och veta när man skapar ett custom game att alla vet hur man joinar, eller jag om jag anordnar en system link.

Jag letar över alla menyer men hittar inte något som gör att jag kan gå med i en annans campaign eller gå med i en annan campaign.

 

jag vet att jag låter som världens noob, men seriöst jag kolalr igenom alla menyer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...

Ey yo!

Har en fråga.

"highest skill" finns det en grej som heter.

Jag vet att man får den irankade spel men av vad, ibland när jag vinner har jag fått highest skill och ibland inte, hur får man det?

Ser att man måste ha mer och mer för att bli befodrad. Men vad får man det av?

e det att man varit högst upp på listan eller vad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...