Puck the Elf Skrivet juli 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2004 Vad föredrar ni filmen el. serien, för er som vet. tror jag föredrar filmen, eller... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 4, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 4, 2004 Hm, svårt :S Tror det är filmen, men jag har inte sett så mycket av serien så det kan jag inte avgöra än. Men om man skulle kolla dagsläget får det bli filmen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puck the Elf Skrivet juli 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 ja hoppas tredje dvd blir grym. för tillfället tycker jag mest om the diamond child avsnittet.. efter filmen då! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet juli 6, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 6, 2004 Hmm filmen tar jag nog, tycker serien är ganska trist och långtråkigt. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 Jag föredrar filmen. Vet inte varför men jag gillar den bättre. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hûmla Skrivet juli 9, 2004 Anmäl Share Skrivet juli 9, 2004 ja hoppas tredje dvd blir grym. för tillfället tycker jag mest om the diamond child avsnittet.. efter filmen då! ser fram emot den med! :) håller med om att diamond child avsnittet kommer 2:a! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg