Hoppa till innehåll
Anime.se

Crysis


Mikos_swe
 Share

Rekommenderade inlägg

Man måste ju berömma spelets AI dessutom :D

Aldrig sett liknande! Möjligvis i Far Cry eller Fear.

Blev dock lite besviken på att spelet är ganska simpelt.

HPn laddas upp av sig självt och därför behövs inte Energypacks.

Dräkten är oövervinlig dessutom så blir man beskjuten e det bara att dra på Stealth och springa där ifrån.

Gillar dock spelet fortfarande, för man kan springa omkring på samma ställe i spelet o göra 1000 saker. T.ex spränga sönder grejjer, ha sönder träd osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är extremt snyggt fast att jag bara kör på medium.

Jag väntar på att Nvidia ska släppa en ny uppdatering som möjlighetgör fullt stöd för Crysis.

 

Jag har läst att man kan köra Crysis på högsta grafik inställningen (Very Hight) i XP genom att göra så som det står i denna guide.

http://www.crysis-online.com/forum/inde ... ic=11837.0

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Testade spelet men stängde av efter ca 15 min. Kändes verkligen som en besvikelse då det inte levererade något nytt förutom grafiken(och den kommer inte hålla i sig länge med tanke på hur snabbt utvecklingen går).

 

Det här är ett bevis på att grafik inte är allt i ett spel(Half-life 2 är så mycket bättre).

 

Noteras att Far Cry var bättre på sin tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Timotei har en rätt bra poäng iof.

Det där med att spelutvecklingen pågår oavbrutet är sant, och Far Cry 2 med den hela versionen av nya Cryengine kommer troligtvis krossa Crysis på de flesta möjliga sätt.

Far Cry 1, och HL2 är ju numera ganska "gamla" i spelvärlden om du utgår från de spel som släpps nu, men grafiken håller definitivt fortfarande, samt den AI-nivån som ingår.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker väll att det är helt ok, visst det är sjukt snyggt när man kör med allt på max. Men första gången jag körde igenom det tyckte jag väll inte att det var någon speciell höjdare och tvivlade ens på om jag skulle köpa det. Men sedan körde jag igenom det en gång till och upptäckte vad kreativ man kan vara :D . Så nu lär det bli ett köp, men är dock faktiskt ganska besviken då jag hade hoppats på så mycket mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...