Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: Doujins, figurer, posters, spel, film, musik etc


riyu
 Share

Rekommenderade inlägg

Alla priser är exklusive frakt. För att beräkna fraktkostnaden, använd denna sida. Jag har tyvärr ingen våg så kan inte väga prylarna innan, men ni kan ta något liknande hemma och väga för att få ett humm om fraktkostnaden.

 

 

DVD:

 

t_GFWPZAfNB.gif

Kosaka Riyu: Riyu's Photobook + Riyu's Story DVD. Oöppnad. 400kr

 

t_vTmcowEEs.gift_SHwiKQgtt.gift_gUXXCFchl.gif

Ragnarok Online - RJC (Ragnarok Japan Championship) 2007 Vol. 1-2. Battle for Survival och Road to

Champion. Innehåller 2 skivor vardera, första skivan med själva turneringen (guild wars) och andra

skivan med avsnitt av programmet Ragnarok Channel, där de på ett roligt pratar och berättar om precis allt om Ragnarok Online. Skivorna innehåller ett kort vardera. Skickar även med RJC 2007 Memorial Collection som innehåller 3 kort. Inga av koderna på korten är använda. 490kr inkl. frakt.

 

------------------------------------------------------------------------------------

Musik:

 

t_tSMhCytME.gif

Sound of Death Note the Last Name. Original Soundtrack för andra Death Note-filmen. 120kr

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=VPCD-84846

 

t_TxsjMKFze.gif

Animetal Marathon. Innehåller 38 låtar med metalversioner av Combattler V, Gatchaman, massa gamla robotanimelåtar. 60kr

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=SRCL-3779

 

t_FDEfMbqkz.gif

Eu*Phoria - Single Bed / Hey. Debut Maxi Single + flyer. CD + DVD (region 2) med musikvideor. 80kr

http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=AVCD-16123

 

------------------------------------------------------------------------------------

Spel:

Alla spel är japanska, förutom Bioshock.

 

Xbox360:

Bioshock (NTSC, regionsfritt)

 

NintendoDS:

t_sRGKDSPcA.gift_JnidTsDoi.gif

NintendoDS-hållare + pekpinne som kan bli lång + New Super Mario Bros-"påse". 40kr

 

Super Famicom:

t_YyjEzwuOv.gif

Alla spel är endast kassett.

 

Mickey's Magical Adventure 40kr

Mickey's Magical Adventure 2 30kr

Super Wagyanland 2 (glappigt) 10kr

Gunforce 30kr

Alla för 240kr

 

Dreamcast:

t_SznXhZqFF.gift_gYVIdchYv.gif

Dreamcast-paket. Nästan alla spelen har små repor/och eller sprickor på fodralen. Spine till några. Inga samlarexemplar alltså. Spelen är:

Virtua Striker 2 ver. 2000.1

J. League Pro Soccer: Club wo tsukurou!

Phantasy Star Online

Phantasy Star Online ver. 2

Grandia II

Biohazard CODE: Veronica

D2 Warp

Övrigt som ingår är: handkontroll, Dreamcast-kartong (ingen maskin), modemkabel, Dream Passport 3 samt manual och instruktioner till maskinen och DP3. Själva basenheten ingår alltså inte.

500kr för detta paket.

 

Doujinspel:

t_QPUKmvDjq.gif

Säljs i ett paket. Spelen är:

Super Sonorous Seuuos (?)

Takenoko (Umihara Kawase-klon)

Maid in Lilian

???

kuku no nii-sama (pussel-shmup)

350kr för alla dessa.

 

------------------------------------------------------------------------------------

Doujins:

 

t_uhysoQBOQ.gift_tqEFUPeVh.gift_AdTXNHRgm.gif

bemani-doujins i paket. Alla utom två är IIDX. Trance Vision är 18+. Totalt 15st.

 

t_jSORjVMmO.gift_FzCwoDZgh.gif

Unlimited Wings 2 ep.1 / Original / 76 sidor / text på både engelska och japanska / Miki Matsuda / 10kr

Nån SRW tror jag.

Metal Gear Solid Portable Ops / 30 sidor / VESPER / 20kr

GA

Paranoia (Death Note)

Silver Fang / Ginga nagareboshi Gin

Mama ha kaizoku ryourinin - Family Pack / One Piece / 104 sidor / ecologist / 40kr

Alla dessa doujins för 650kr. Totalt 35st. Alltså ~18,50kr/st!

 

------------------------------------------------------------------------------------

Posters:

Alla posters är B2 om inte annat nämns.

 

At_sUXDSkKOw.gif Ct_leeaZFYyi.gif Dt_qTUOXwrBH.gif It_BScFDpQuh.gif Jt_xsFjwXjjW.gif Kt_qzhOLHaBZ.gif Lt_uUqjnXUzA.gif Mt_YEhJQOqta.gif Nt_nNYZkmAcF.gif Ot_pBbrkDpQr.gif Xt_rVOLjgiSd.gif Yt_ovSmsxmlo.gif Pt_VlTDSCCKz.gif Qt_WNUTfFnPb.gif Rt_wzezMPyDb.gif

 

(A) DS - Seiken densetsu: Heroes of Mana 80kr

© X360 - Culdcept Saga 50kr

(D) PSP - Lost Regnum 40kr

(I) PC - Ouzoku 30kr

(J) PC - Dragon Knight 4 (A1) + (K) PC - Seal Online (A1) 90kr

(L) PS2 - King of Figthers 4 Maximum Impact Revision A 220kr

(M) PSP - Metal Slug Complete 150kr

(N) PSP - Final Fantasy 20th Anniversary 180kr

(O) PSP - Final Fantasy VII Crisis Core 190kr

(P) ARC - Pop'n Music 16 PARTY (B1) 500kr

(Q) PS2 - Pop'n Music 11 180kr

 

Alla dessa postrar skickas i postertub.

 

------------------------------------------------------------------------------------

Övrigt:

 

t_SuNXyUQSZ.gift_xFHURTdwd.gif

Ketsui desktop set. Plastficka, kuvert, namnkort, namnkortshållare, flyer(?). Öppnad och så, men aldrig använt. 220kr

 

t_TpNeBNtDH.gif

Cave samlarkort. 25kr/st för de med bild, 10kr/st för instruktionerna(de vita).

 

t_udJVOtDoV.gif

Final Fantasy VII Crisis Core, nyckelhållare. 60kr

 

t_FZLXZnRSZ.gif

beatmaniaIIDX 14 GOLD fans. De är ganska hårda och känns lite som scratcharna på kontrollerna. Har 2st, 40kr/st inkl. frakt.

 

t_ktmWDyBsA.gif

Cruising the Anime City. Har fått bra recensioner. 60kr

 

t_BlvWfGJiQ.gif

Higurasho no naku koro ni, plastig filt som man använder vid picnic. 25kr

 

t_OjYTcghOJ.gif

Clannad kylskåpsmagneter. 15kr

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Club40 / Fate Stay night / bildsamling / 116 sidor / JC2 / 80kr

Dragon Sakura / Fate Stay night, DragonBall / 28 sidor vardera / ??? / 20kr för båda

One more sweet kiss (18+) / The Familiar of "ZERO" / 48 sidor / Jyaraya / 25kr

Fate de bokete!! / Magical Girl Lyrical Nanoha / 12 sidor (alla i färg) / Stuido Pal / 15kr

Yuugen Terestrial / Shanghai Alice, Toho / 42 sidor (6 i färg) / Rakushia tairiku / 60kr

 

De också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Innan jag "paxar" något vill jag gärna veta hur mycket frakten skulle bli för

Genshiken Drama-CD (20kr) och för tågkonduktörer nr5 (15kr) :3

Och vad har Higurashi no naku koro ni ögonbindeln med Higurashi att göra? o.O (kanske "paxar" den med :rolleyes: beror dock på frakt & dylikt)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm's...okej ^^ då paxar jag Genshiken,konduktör5 & ögonbindeln :3

(du kan maila mig om hur jag ska betala och liknande >_< mail->  ska snacka med min bror om han ska ha något också, men isåfall så säger jag det :D

Redigerad av Najica
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att du är nöjd. :)

 

Har lagt till Death Note DVD:er. Om någon är jäteintresserad kan jag komplettera serien med de volymer som saknas. Varje volym kostar 4000yen - 240kr, nya oöppnade. Plus frakt. Får dock be om förskottsbetalning isf.

 

Edit: tar bort det som är sålt också. Inlägget blir lite väl långt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns massor med "billiga anime dvds", 99% av de har ingen engelsk text, men det tror jag du är medveten om. De flesta serier från tidigt 2000-tal går vanligtvis att hitta komplett med box för en bit under tusenlappen för 13 avsnitt. Fast det kanske inte är så billigt för den som är van att handla icke-japanska DVD:er.

 

Nya OAV:er är inte billiga. De flesta kostar runt 350kr för en DVD med ett avsnitt. Efter ett tag vänjer man sig vid dessa priser, och då är 200kr/DVD billigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är fullt medveten att majorieten av dvderna inte har engelsk text, det är därför jag bara vill ha ett par som bara är skulle fungera som "mål" då jag försöker lära mig japanska. Tänkte mest på om det fanns någon butik som sålde billiga begagnade filmer och OVAs (alltså korta OVAs bara en eller två dvds) för unefär 100(+/-) kr. Ungefär som spel, finns väl gammla PS2 spel för runt 1000yen så det borde, tycker jag :P, finnas något liknande för anime-dvder. Som sagt så spelar titlarna ingen roll bara de är någolunda billiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...