Hoppa till innehåll
Anime.se

Fullmetal Alchemist the movie


docster
 Share

Rekommenderade inlägg

According to Sony Music Japan's website, the Fullmetal Alchemist movie will be released in Japanese theaters the second half of Summer 2005. A Mainichi Shimbum report is saying that the movie takes place two years after the end of the TV series. The script will be written by Aikawa Shou, and the director will be Mizushima Seiji, who is also directing the TV series.

 

A more detailed announcement will be available on July 12 in Shonen Hanhan.

 

Källa

 

Hoppas filmen blir lika bra som serien...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har precis börjat titta på animen och har sett fram till avsnitt 10 nu, och jag måste säga att den är mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara. (Var lite skeptisk till den i början). Hoppas både filmen och serien håller samma höga klass som de tio första avsnitten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var intressant! Undrar vad den kommer handla om. Hoppas den har en del av den riktiga händelsen och inte är någon sidestory. Eller värst av allt, en annan version av det som hände. Nåväl, jag ser jag fram emot filmen i alla fall.

 

För övrigt anser jag att Roy Mustang är bäst i den serien.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...