Hoppa till innehåll
Anime.se

AMV Hell Divided By 0


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

amv_hell_forward_slash_0.jpg

Med total ignorans mot eventuell nedanstående och matchande inlägg samt med okunskap om vart man vanligtvis skriver om AMVs (vilket jag med vagt minne har för mig var här, "bästa amv"-tråden som referens) startar jag nu upp en tråd om AMV Hell Divided By 0, uppföljaren till AMV Hell 0 som vi alla tycker så mycket om.

 

Även om de själva påpekade att det inte skulle komma fler AMV Hell's efter trean lyckades de likförbannat slänga ur sig den inte fullt lika briljanta fyran och lovade för andra gången att det inte skulle komma fler nu. Men, precis som vanligt håller det inte nu heller och här är den igen.

 

Jag vet inte när den andra nollan kommer släppas men sista datumet för att slänga iväg sina bidrag är den första augusti i år så jag förväntar mig att de mixtrat klart med den någon månad senare.

 

Vill du förresten skicka in ett bidrag? Det är klart du vill! Alla vill skicka in ett bidrag!! Gå till tråden på AnimeMusicVideos.org för lite mer information angående det.

 

För att ge en liten poäng till tråden också, diskutera antingen AMV Hell / 0 eller AMV Hell 0. Berätta om dina vackra minnen från dessa två underbara familjefilm. För alla ni som inte redan sett den rekommenderar jag den starkt, bränn ut den på DVD och ge den till dina barn/barnbarn alternativt kusiner och sysslingar i julklapp eller liknande! Du kommer få varma hälsningar tillbaka, väldigt varma!

 

~~~~

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer så väl ihåg första gången man såg AMV Hell 3. Det var ju faktiskt nästan lite genom den som jag lärde känna Klibbnisse. Ser fram emot denna iallafall och hoppas att den får mig att "skratta hårt".

 

Vilka minnen... Påsken för ett par år sedan då du klampade in mitt i natten med en länk till AMV Hell 3 som vi alla satt och kollade på tillsammans...

 

=)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kommer så väl ihåg första gången man såg AMV Hell 3. Det var ju faktiskt nästan lite genom den som jag lärde känna Klibbnisse. Ser fram emot denna iallafall och hoppas att den får mig att "skratta hårt".

 

Vilka minnen... Påsken för ett par år sedan då du klampade in mitt i natten med en länk till AMV Hell 3 som vi alla satt och kollade på tillsammans...

 

=)

 

Ack ja, det var tider det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Jag märker nu att ämnet börjar bli allt mer aktuellt då jag ser att nästan alla av er andra lägger till sublima meddelanden i era poster i andra trådar om hur mycket ni avgudar och längtar till den nya nollan, så jag bestämmer mig för att dra upp tråden ännu en gång. Jag menar, det kan väl ändå inte vara så många som inte bekantat sig med den tidigare AMV Hell 0. Och av egna erfarenheter kan jag inte minnas att jag någonsin sett någon lämnas oberörd.

 

Hur som helst, jag slängde iväg ett bidrag själv för ett tag sedan, är ganska sugen på att göra lite fler, segt att komma på idéer bara.

 

För att ge tips på fler saker man kan skriva i tråden, man skulle kunna skriva om idéer på klipp! Så att ni som inte planerar att göra något själva kan dela med er till oss andra =)

 

Just det, jag bör nog konstatera att den här tråden är för folk som är 18+, missade jag möjligtvis det tidigare?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Själv skickade jag iväg mitt andra bidrag igår. Någon annan som sänt in något ännu eller väntar ni med spänning inför slutrushen? Eftersom en pinsam tystnad råder här gissar jag på det senaste.

 

Men det är lugnt, jag berättar inte för någon ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...