Hoppa till innehåll
Anime.se

Lego starwars The complete saga


BäverBygghandel
 Share

Rekommenderade inlägg

Har problem på Episode 4 kapitel 1 med canister 8.

Hela grejen är att man skall skaffa delar till en bil, därefter skall man köra bilen till ett kranrum och upp på en plattform.

Enligt guider skall plattan höja sig till den höjd jag behöver för att nå min "canister" men jag åker bara up 1 mm typ, jag ser den inte, men jag hör den.

Varför buggar det sig nått så enorm?

Vad kan jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu har jag inte kört det, men som vanligt när det gäller buggar, starta om funkar, skapa nytt account, testa ifall de funkar då. Inte, installera om (pc), och i övrigt maila supporten, kan vara en känd bugg. Och just det kolla alltid ifall du har senaste versionen, då den kan ha blivit avverkad, dvs fixad i en nyare version.

 

Nu har jag inte lirat Lego Starwars, men ibland så finns det alternativa lösningar att kringå ett sådan problem, kanske behöver du inte göra just det uppdraget? Iofs så kan jag tänka mig att Starwars spelen är ganska låsta så det går nog inte isf. I värsta fall så finns det kanske nåt fusk som gör så du kan fuska dig upp, kanske mega hopp? Eller gå vidare till nästa kapitel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...