Hoppa till innehåll
Anime.se

Säljes: 100kr påfyllningskod till Halebop.


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

Söker väldigt seriös köpar till en påfyllningskod till Halebop kontantkort. Inköpt i julas och aldrig använd på grund av att jag inte äger ett kontantkort från Halebop.

 

Vid köp ger jag koden direkt över nätet och efter att köparen bekräftat att koden fungerat och betalningen är överförd skrotar jag kvittot. Koden bör, om inte Halebop har något bäst-före-datum, fortfarande fungera precis lika bra som ett vanligt kvitto.

 

Jag tar helt emot betalningar med banköverföringar, men det går även att använda paypal om det skulle behövas. Eventuellt kommer jag införskaffa ett bankgironummer senare ifall det skulle locka ;P

 

Så alla Halebop-ägare, hjälp mig att bli av med det här kvittot!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...

Klipp och klistrat från DHs forum:

 

Hmm... jag kom nyss på att jag inte orkar fippla med pengar, koden skänkes till den som lyckas lösa följande gåta:

 

Kategorin är: Guider till något långt borta

 

Vad är ett ganska godkänt svar till "How many roads must a man walk down"?

 

Vinnaren får koden, värde 100kr, eventuell vinstskatt betalas av vinnaren (var bara tvungen att ta med det =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...