Klibbnisse Skrivet augusti 10, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Anime.se Magazine i all ära, men skulle det inte vara ganska trevligt om det hände någonting riktigt jordbävningsliknande i lilla landet Sverige, som det här exempelvis: Klicka här för att visa en bild med bättre kvalité! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 10, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Är det du som har gjort den? Snygg! Finns den i stort format? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 10, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Är det du som har gjort den? Snygg! Finns den i stort format? Jajjamän, det är jag som knåpat lite, och tyvärr så är detta maxstorleken. Kunde inte hitta någon större Newtype-logga och jag vart inte riktigt på humör att vektorisera en, så jag körde på den här storleken. Dock så har jag omslaget med högre kvalité (inga JPEG-artifakter) om någon är sugen =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 10, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Bra jobbat i vilket fall som helst, det där omslaget skulle kunna lura vem som helst :) Har du använt photoshop eller vilket program? Jag ska lära mig jobba med Adobe InDesign För att lättare kunna designa tidningssidor. Nästa volym av Anime.se Magazine kommer i september. Har lite planer på att fylla ut den med mer än bara en framsida den här gången (:P). De som har lust att bidra med material (Artiklar, recensioner, dagböcker o.s.v.), översättningar (av typ karaktärs-presentationer) eller annan hjälp får gärna höra av sig! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet augusti 10, 2008 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 10, 2008 Har du använt photoshop eller vilket program? Jag ska lära mig jobba med Adobe InDesign För att lättare kunna designa tidningssidor. Jag tänkte använda InDesign tills jag såg att jag inte hade det, så det blev Photoshop denna gång, sedan får jag lära mig InDesign om jag någon gång börjar med tidningar på allvar =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet augusti 28, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2008 Ska dom inte slås ihop då? Aldrig att två nischade anime-magasin klarar sig på den svenska marknaden samtidigt. Inse fakta Anitype.se-Magazine, Swooch! Ni kommer att bli rika. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
akaa Skrivet augusti 29, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 29, 2008 Haha, så makalöst fräsigt. Hade mer en gärna sett att det dök upp något dylikt, och hade jag lite mer befogenheter här på tryckeriet där jag jobbar så hade jag kunna slagit igång pressarna right away! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet augusti 30, 2008 Anmäl Share Skrivet augusti 30, 2008 Haha, så makalöst fräsigt. Hade mer en gärna sett att det dök upp något dylikt, och hade jag lite mer befogenheter här på tryckeriet där jag jobbar så hade jag kunna slagit igång pressarna right away! Du får se till att visa framfötterna och stiga i hierarkin! :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg