Hoppa till innehåll
Anime.se

Newtype Sverige


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

Är det du som har gjort den? Snygg! Finns den i stort format?

 

Jajjamän, det är jag som knåpat lite, och tyvärr så är detta maxstorleken. Kunde inte hitta någon större Newtype-logga och jag vart inte riktigt på humör att vektorisera en, så jag körde på den här storleken. Dock så har jag omslaget med högre kvalité (inga JPEG-artifakter) om någon är sugen =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Bra jobbat i vilket fall som helst, det där omslaget skulle kunna lura vem som helst :)

 

Har du använt photoshop eller vilket program? Jag ska lära mig jobba med Adobe InDesign För att lättare kunna designa tidningssidor.

 

Nästa volym av Anime.se Magazine kommer i september. Har lite planer på att fylla ut den med mer än bara en framsida den här gången (:P). De som har lust att bidra med material (Artiklar, recensioner, dagböcker o.s.v.), översättningar (av typ karaktärs-presentationer) eller annan hjälp får gärna höra av sig! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har du använt photoshop eller vilket program? Jag ska lära mig jobba med Adobe InDesign För att lättare kunna designa tidningssidor.

 

Jag tänkte använda InDesign tills jag såg att jag inte hade det, så det blev Photoshop denna gång, sedan får jag lära mig InDesign om jag någon gång börjar med tidningar på allvar =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 weeks later...
Haha, så makalöst fräsigt. Hade mer en gärna sett att det dök upp något dylikt, och hade jag lite mer befogenheter här på tryckeriet där jag jobbar så hade jag kunna slagit igång pressarna right away!

Du får se till att visa framfötterna och stiga i hierarkin! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...