Moberg Skrivet mars 31, 2004 Anmäl Share Skrivet mars 31, 2004 är det någon som vet hur många delar denna ligger på? har redan beställt de 2 första delarna och skulle gärna vilja veta hur många fler "böcker" det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CUBErt Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Måste också ha mangan :D Finns den på SFbok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Måste också ha mangan :DFinns den på SFbok? Tror det.. Kanske på www.adlibris.se också ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tohbe Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag har för mig att det är fyra delar. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag hade för mig att det var "April, Maj, Juni" osv :S förresten, Moberg, jag diggar din signatur XD Hey Hey Kinkaisuru taisetsu na mono Protect My Balls~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 2, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 Jag hade för mig att det var "April, Maj, Juni" osv :Sförresten, Moberg, jag diggar din signatur XD Hey Hey Kinkaisuru taisetsu na mono Protect My Balls~ så du menar alltså att det är 12 delar. det låter rimligt :) så länge det går att få tag på dem någorlunda lätt så är jag glad hehe, :) min signatur är rätt ball. även om så många kanske inte känner igen den. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 så du menar alltså att det är 12 delar. det låter rimligt :) så länge det går att få tag på dem någorlunda lätt så är jag glad jag sa inte att det var det... men jag bara gissade :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tohbe Skrivet april 2, 2004 Anmäl Share Skrivet april 2, 2004 http://www.adv-manga.com/catalog/TitleA ... DAIOH.html I rest my case. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 http://www.adv-manga.com/catalog/TitleAZUMANGADAIOH.html I rest my case. tackar :D lite synd att det bara är 4 delar dock :( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 http://www.adv-manga.com/catalog/TitleAZUMANGADAIOH.html I rest my case. tackar :D lite synd att det bara är 4 delar dock :( Hmm känns iaf inte som att det är omöjligt att köpa hela mangan då.. Ta tex DB eller Ranma ½ :P Stora serier :D Kostar pengar :D Hmm jag ska nog köpa lite Azumanga Daioh nästa gång jag beställer manga :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RockmanZero Skrivet april 5, 2004 Anmäl Share Skrivet april 5, 2004 Jag beställde de två första volymerna igår, ser fram emot att få läsa dem. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 fick de 2 första böckerna av mangan idag :D de är hur mysiga som helst. speciellt bra blir det om man lyssnar på ost:et till azumanga animen :) visste inte det innan men jag märkte ganska snart att mangan är uppbyggd på samma sätt som puppet revolution, alltså så där uppdelat på fyra rutor. och jag måste erkänna att det passade in väldigt bra ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Patrioil Skrivet april 7, 2004 Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 visste inte det innan men jag märkte ganska snart att mangan är uppbyggd på samma sätt som puppet revolution, alltså så där uppdelat på fyra rutor. och jag måste erkänna att det passade in väldigt bra ^^ du visste inte att det var en seriestrip? o_O jag läste mangan först... så jag tyckte det blev jättekonstigt att dem kunde göra en anime av den (och skämten blev inte riktigt lika bra) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Skrivet april 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet april 7, 2004 hade faktiskt ingen aning om det :P men det kom inte som någon större överaskning. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geo Skrivet april 13, 2004 Anmäl Share Skrivet april 13, 2004 Azumanga Daioh i våra hjärtan :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg