Hoppa till innehåll
Anime.se

Azumanga Daioh


Moberg
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag hade för mig att det var "April, Maj, Juni" osv :S

förresten, Moberg, jag diggar din signatur XD

 

Hey Hey Kinkaisuru

taisetsu na mono Protect My Balls~

 

så du menar alltså att det är 12 delar. det låter rimligt :) så länge det går att få tag på dem någorlunda lätt så är jag glad

 

hehe, :) min signatur är rätt ball. även om så många kanske inte känner igen den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 

 

tackar :D lite synd att det bara är 4 delar dock :(

Hmm känns iaf inte som att det är omöjligt att köpa hela mangan då.. Ta tex DB eller Ranma ½ :P Stora serier :D Kostar pengar :D

 

Hmm jag ska nog köpa lite Azumanga Daioh nästa gång jag beställer manga :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fick de 2 första böckerna av mangan idag :D de är hur mysiga som helst. speciellt bra blir det om man lyssnar på ost:et till azumanga animen :)

visste inte det innan men jag märkte ganska snart att mangan är uppbyggd på samma sätt som puppet revolution, alltså så där uppdelat på fyra rutor.

och jag måste erkänna att det passade in väldigt bra ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

visste inte det innan men jag märkte ganska snart att mangan är uppbyggd på samma sätt som puppet revolution, alltså så där uppdelat på fyra rutor.

och jag måste erkänna att det passade in väldigt bra ^^

 

du visste inte att det var en seriestrip? o_O jag läste mangan först... så jag tyckte det blev jättekonstigt att dem kunde göra en anime av den (och skämten blev inte riktigt lika bra)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...