Hoppa till innehåll
Anime.se

ICHICON


klingan
 Share

Är ni intresserade?  

17 medlemmar har röstat

  1. 1. Är ni intresserade?

    • Ja, jag kommer definitivt!
      3
    • Vi får se, Kan vara upptagen då.
      3
    • Nej, palla gå på erat N00bkonvent.
      9
    • Nej, Jag är SÅ anti. att jag kommer dit, för att SABBA det för er!
      0
    • ...Jag är hungrig-Will there be foodz?....
      2


Rekommenderade inlägg

Hallå allesammans. Vi i Växjö ska hålla ett konvent nu i maj, Och vi planerar en riktig höjdare, DOCK , så är detta inlägg avsett för äkta otakus så ni 80% på denna sidan som känner att ni inte passar in på beskrivningen behöver inte komma, Som ett enkelt test så säger jag: Ore wa dare da to omotteyagaru! . Säg vilken anime det kommer ifrån,och ni har förtjänat er plats.....Näää skojar bara! :D

 

Vi och våran förening Ichiban ska tillsammans med kommunen anordna ett konvent här i Växjö på folkuniversitetet, Vi har planerat ordentligt och vi tror att det kommer bli ett riktigt spektakel, vi siktar på att bli ett av de stora konventen i landet så att vi kan hålla det årligen.

 

Om ni är intresserade kan ni titta in på våran hemsida

www.ichiban.tk

www.ichicon.se

Ni är alla varmt välkommna men var medvetna om att det kommer finnas ett begränsat antal platser.

 

//Ichicon's Konvent-koordinator

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hejsan!

 

Medlemmarna på vår förening Ichiban kommer inte bara från Sverige. Filmvisningarna som går varje tisdag hålls vid VäxjöUni. Det här gör att vi har flera utbytesstudenter från; Japan, Kina, Frankrike och andra länder som är medlemmar. Vi har andra aktiviteter som exempelvis Anime/spel Marathon nu på Fredagen den 13. Därför måste informationen vara tillgängligt på engelska. Men vi talar: Svenska, Engelska, Japanska (de flesta medlemmarna har gått på japanska kurser), Spanska, Franska med mera. Vi är alla olika men vi har en sak gemensamt: ANIME och MANGA.

Alla är välkomna som sköter sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sådär, nu har jag lekt lite med spaden och grävt ner de inlägg som inte direkt bidrog till syftet med tråden/forumsdelen. Alla relevanta inlägg har jag låtit stå kvar, vilket inte var så många :x

Denna forumsdel är just till för att folk ska kunna upplysa alla oss medlemmar om framtida konvent, och ni från Ichiban i Växjö gjorde absolut inget fel.

Sen kan vi diskutera om vem som började det hela och hur alla berörda parter tillät det att spåra ut mer, men det har ingen relevans!

 

För övrigt så tänker jag alltid på Vänner och när Joey gjorde en japansk reklamfilm för "Ichiban! Lipstick for men!" när jag läser ordet Ichiban ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...