Kalle 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 Som rubriken lyder undrar jag om det kommer en 4 säsong av zero no tsukaima. Snabba svar uppskattas. MVH Kalle Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 Originalböckerna pågår än så det är väl inte helt uteslutet. Fanservice säljer också. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Kalle 0 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 Tack för snabbt svar, längtar redan :D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 Betänk att det endast är ett antagande och inget officiellt har tillkännagivits. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet mars 30, 2009 Som rubriken lyder undrar jag om det kommer en 4 säsong av zero no tsukaima. Snabba svar uppskattas. MVH Kalle Så vitt jag vet så är det väl mer eller mindre självklart att det kommer en del till, men det är nog inget bekräftat om när den kommer. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter