Kalle Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Som rubriken lyder undrar jag om det kommer en 4 säsong av zero no tsukaima. Snabba svar uppskattas. MVH Kalle Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Originalböckerna pågår än så det är väl inte helt uteslutet. Fanservice säljer också. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kalle Skrivet mars 30, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Tack för snabbt svar, längtar redan :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Betänk att det endast är ett antagande och inget officiellt har tillkännagivits. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dread Skrivet mars 30, 2009 Anmäl Share Skrivet mars 30, 2009 Som rubriken lyder undrar jag om det kommer en 4 säsong av zero no tsukaima. Snabba svar uppskattas. MVH Kalle Så vitt jag vet så är det väl mer eller mindre självklart att det kommer en del till, men det är nog inget bekräftat om när den kommer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg