Bleach94 Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Min dator har blivit hackad vad ska jag göra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hardan Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Ehm, kan du specifiera dig lite mera? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pthia Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Min dator har blivit hackad vad ska jag göra? Det där är kanske lite väl lite information att gå på, vad är det som har hänt och hur vet du att datorn har blivit hackad? Rör det sig om någon form av virus eller? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bleach94 Skrivet april 11, 2009 Författare Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Det är antagligen inte ett virus eftersom jag gjorde en fullständig virscan och deå kom det ej upp några vrisus. DEt som händer är att min musik sätts på, jag får diverse medelande i achlla text rutor, när jag ska skrirva så ändras det, det skrollar ner längst nero på alla sidor och så går den tillbaka till sidan jag var på innan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saya Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Ladda ner http://filehippo.com/download_malwareby ... i_malware/ Installera, uppdatera, dra ur nätverkssladden, scanna. Anslut igen, ladda ner http://www.eset.com/download/free_trial ... ad_int.php Installera, uppdatera, ställ in brandväggen på manuell filtrering. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Wow, en hackad dator Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klona Skrivet april 11, 2009 Anmäl Share Skrivet april 11, 2009 Låter mer som spyware eller virus än att du har blivit hackad men om du gör som Saya skrev så ska det gå bra. I värsta fall får du göra en format C: . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet april 12, 2009 Anmäl Share Skrivet april 12, 2009 Oops, I accidentally your whole harddrive? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meu Skrivet april 12, 2009 Anmäl Share Skrivet april 12, 2009 delete system32 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg