Hoppa till innehåll
Anime.se

Japanska Kurs Folkuniversitetet Göteborg


kknd
 Share

Rekommenderade inlägg

Kon Ban Wa !

 

Undrar om någon här bor i Göteborg som har bokat upp sig på Japanska språk kurser som kommer att starta i oktober på folkuniversitetet i göteborg. Om nån är intresserad av att göra detta så skicka mig ett PM eller något. Ska själv börja där i oktober så tänkte det vore kul om någon stor anime/manga fantast från Anime.se ville haka på :)

 

Mata Ne !

 

//kknd

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Güten abend. Ich bin Marcus ja unt jag schkrev üpp mig on die liste vie studera.se in brist på annet att göra für någon vecka sedan. Ich maste varö älvarligch unt säga ätt jaeg egentligen inte...

 

Okej, allvarligt talat.... sökte in till samma dag som deadlinen var (på en helt annan kurs) och hade helt missat att det var sista dagen att skriva in sin någonstans. Och för någon vecka sedan kikade lite och fick för mig att skriva in på ett gäng andra kurser som fortfarande gick att söka till, och en utav dessa var japanskan =D

 

Dock tror jag att oddsen för att jag kommer in är mindre än att månen börjar falla mot jorden samtidigt som satan inhandlar nya skridskor för att jaga flygande grisar i helvetet.

 

Men vi kanske ses =D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...