Hoppa till innehåll
Anime.se

Rollspel?


gottis
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan!

 

Jag är ny här (yada yada yada) och jag har en liten fråga. Jag är väldigt aktiv på Livejournal, och är med i många anime baserade (och pan-fandom) baserade rollspel där, men alla är tyvärr på engelska.

 

Jag funderar starkt på att skapa ett svenskt rollspel, antingen Prince of Tennis (mitt huvudsakliga fandom) baserat, eller också rent allmänt anime/manga fokuserat. Allt är fråga om hur pass välkommen idén skulle vara. Det var så länge sedan jag rollspelade på svenska och jag saknar det väldigt mycket.

 

Så, frågan är väl... Skulle ni vara intresserade?

 

Kram Gottis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som den drömkrossare jag är kan jag bara flika in och nämna att om det är forumrollspel du är ute efter så har det hänt då och då att någon drar igång ett här i lekparken, men de har aldrig någonsin fått fart. Tyvärr...

 

Om det däremot är någonting annat du tänker på, exempelvis att programmera samman ett rollspel eller skriva ett fysiskt som man kan köra med papper och penna eller över nätet med varandra med spelledare och hela den baletten så får du ursäkta mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...