Hoppa till innehåll
Anime.se

swemanga (har nån ngt tips för inking?)


swemanga
 Share

Rekommenderade inlägg

ajja jag hade tänkt starta göra reklam för min manga nu när jag tycker den ser tillräckligt vettig ut för att jag int ska känna mig som en total idiot för att rekommendera den. ^^

den heter Sweet Sweet Blood, ja som ni kanske kan höra e det blod, vampyrer och gore.

för tillfället inkar jag den int dels för jag int har tillräkligt med skills, men nu kan jag ialle fall upgratera den betydligt mkt mer :)

 

http://swemanga.se

 

snälla ge den lite av er tid det skulle göra mig riktigt glad :D :D

 

när ja ändå e på jag kan lika gärna, utnyttja denna tråd max istället för å skapa nya ämnen det skulle bli ganska många, å jag antar det andra hör också till konstplanket.

 

1. har nån en turtioal eller tips på hur man får till det riktigt snyggt när man fyller i, bläckar eller va man ska kalla de?

vad för märken och sånt ska man använda, pennor eller bläck för att få så tunna och stilrena linjer som möjligt?

 

2. sen lite bilder bare för att få personer till min hemsida å deviantart, well de funkar för å lura mig till andras sidor så ja hoppas de e lika andra vägen runt..

 

fairy_by_swemanga.jpg

 

gothic_lolita_by_swemanga.jpg

 

tarou_digital_by_swemanga.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får ursäkta men den hemsidan avskräcker rätt så väldigt mycket(!). Om du vill göra ett seriöst intryck så får du nog jobba en del på den fronten. (vet inte om det är för att jag har widescreen som det ser extra skrämmande ut med en 2-3dm tjockt område med schackrutor på)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du får ursäkta men den hemsidan avskräcker rätt så väldigt mycket(!). Om du vill göra ett seriöst intryck så får du nog jobba en del på den fronten. (vet inte om det är för att jag har widescreen som det ser extra skrämmande ut med en 2-3dm tjockt område med schackrutor på)

 

ja, du har kanske rätt när allt kommer omkring ^^ (har själv inte riktigt tänkt på det så). jag har inte riktigt fått grep om designa upp webb sidor som de e nu, än mindre hur få dem fungera 100 % som ja vill. uppskattar tipset, uppfattas menyn också avskräckande?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

uppfattas menyn också avskräckande?

Med en bra design på övriga hemsidan (som passar till färgerna och stilen i menyn) så skulle det se mycket bättre ut. Sen ska jag inte säga för mycket heller, för jag är ingen höjdare på att göra hemsidor själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...