soleher Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 Jag tänkte hålla en Animévisning i Malmö den 5/1 kl 19:00. Skriv till mig här på sidan eller skicka ett mail om du är intresserad. :) Film som kommer att visas är: Byôsoku 5 senchimêtoru Toki o kakeru shôjo Jin-Rôh Samtliga filmer har japanskt tal och engelsk text. Vill man äta så kommer det att serveras Yakisoba med entrecote för 40kr/portion. Vi bjuder på tilltugg till filmerna. *OBS* Begränsat antal platser. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 3, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 När flyttade du till malmö? :S Blir det i en stor biosalong, eller hemma hos någon? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet januari 3, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet januari 3, 2010 När flyttade du till malmö? :S Blir det i en stor biosalong, eller hemma hos någon? Det är en privat visning i en lägenhet och det är ju trots allt storbildstv och 5.1-ljudsystem. Jag har inte flyttat hit. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg