Hoppa till innehåll
Anime.se

Min Portfolio


Igyou_Hime
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag tog studenten i sommar från medieprogrammet där mitt huvudämne var grafisk design, men jag läste även fotografisk bild och 3d grafik.

Bland mina bilder finns både teckningar och foton jag tagit och i allt jag gör finns det en stor baktanke och idé. Annars ritar jag mest porträtt av artister jag gillar XD vilket kan ses på min deviant art (IgyouHime) eller på framsidan av min portfolio.

Min portfolio:

http://artificial-reality.daportfolio.com/

 

Jag har legat på latsidan till det extrema sen jag slutade skolan och känner att jag gärna skulle vilja skapa nåt igen, nåt meningsfullt. Så om det finns någon som gillar det jag gjort och som skulle behöva hjälp med nåt så ställer jag gärna upp^^ (Jag gör även hemma gjorda videor i Adobe After Effects, behärskar även Photoshop)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Har du något projekt i 3d och ett bra sätt att visa det på så föreslår jag att du lägger till det med. Mångsidighet är något positivt.

 

 

När det gäller att ta nya tag så kan jag bara föreslå att du postar bilder här och försöker använda responsen till nästa bild.

Kanske göra någon meme? En karaktär i 10 olika stilar? 15 olika kostymer eller liknande.

 

Jag är själv dålig på att arbeta konsekvent, och jag är ännu sämre på att posta nytt material.

 

Det enda jag är sämre på är organiserad feedback. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...