Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet september 24, 2010 Jag tror att vän systemet är lite buggat just nu eller har kanske varit det från start, nu tror jag inte det har varit något fokus på den funktionaliteten, men i alla fall, alla vän förfrågningar auto-accepteras. Jag hittade inte någon inställning där man kunde ändra så att man måste godkänna vännerna först. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Saya 77 Anmäl inlägg Skrivet september 24, 2010 Jag tror att vän systemet är lite buggat just nu eller har kanske varit det från start, nu tror jag inte det har varit något fokus på den funktionaliteten, men i alla fall, alla vän förfrågningar auto-accepteras. Jag hittade inte någon inställning där man kunde ändra så att man måste godkänna vännerna först. http://www.anime.se/forum/index.php?app=core&module=usercp&tab=members -> Godkännande av vänner -> Aktiverad Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dread 47 Anmäl inlägg Skrivet september 24, 2010 Där ser man, då var det en auto-aktiverad feature som går att stänga av ^^ Nu ska jag återgå till att spamma Boda! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter