Hoppa till innehåll
Anime.se

Är du från Skaraborgsregionen och sugen på att kolla Anime?


Inukage
 Share

Rekommenderade inlägg

Här har ni en som har en sjukt stor soffa bra TV och massvis med Anime nedtanktat, jag tänkte höra om det fanns några i skaraborgsregionen (typ: Falköping, Mariestad, Hjo, Karlsborg, Töreboda, Skövde, Skara, Vara, Lidköping) som skulle vara intresserade av att samlas och titta på lite japansk underhållning nån kväll då och då.

 

Jag arbetar som väktare och bor själv i en tvåa i skövde och det vore riktigt roligt att lära känna lite folk med liknande intressen i regionen. Hör gärna av er om det låter intressant =)

 

P.S Jag kollar verkligen på all Anime jag kommer över och har tid att titta på så spellistan fixar vi på nått demokratiskt vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för kommentaren =)

 

Jag har kollat Anime rätt länge och när man får abstinens så svävar jag gärna ut från vad jag normalt tittar på och jag får lov att säga att det är sällan jag inte fastnar för något.

 

Tyvärr är wolf's rain den enda serien jag köpt, men den är å andra sidan läskigt bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...