mysterious_lover Skrivet november 29, 2010 Anmäl Share Skrivet november 29, 2010 Hej alla glada o söta! :D Jag hoppas det är okej att jag skapar en tråd om detta här, är ny på froumet så vet inte riktigt vad som får vara var men detta verkade vara en superb plats för en tråd om en träff för alla japan/manga/anime nördar eller intresserade i malmö och lund området och därikring. Själv är jag rätt ny på det här med både anime och manga ^^ men har fastnat totalt för det och vill lära mig mer om japansk kultur, läsa massor med manga, kolla på massa anime osv. Så nu känner jag att det bore väldans trevligt att träffa fler som är intresserade av detta och snacka över en fika, bio, film eller vad som nu kan intressera folket här. ^^ :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet december 6, 2010 Anmäl Share Skrivet december 6, 2010 Har Mangakai Lund lagt ned verksamheten? De hade åtminstone träffar för något år sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg