Asteriê Skrivet december 19, 2010 Anmäl Share Skrivet december 19, 2010 Hej alla glada mangaälskare! Jag brukade vara en av er, men har av någon tråkig anledning tappat kärleken till manga så jag tänkte sälja mina böcker till någon som faktiskt uppskattar dem! Jag hoppas någon är intresserad. :) De som finns att köpa är: På engelska: Death Note -- Hela serien. Alla är i fint skick utom 3:an som är knölig, men okej annars. 600 kr, säljes komplett ENDAST. Bleach -- 21-23. 40 kr/st eller 100 kr för alla tre. På svenska: Samurai Deeper Kyo -- 1-4. 20 kr/st eller 60 kr för alla fyra. Wolf's rain -- 1&2 (Hela serien.) 20 kr/st. DN Angel -- 1-3 & 5. 15 kr/st. Power -- 2-3. 15 kr/st. Love Hina -- 1. 15 kr. Full Metal Alchemist -- 1. 15 kr. Hellsing -- 1. 15 kr. Oh My Goddess -- 1. 15 kr. Köper du allt på en gång får du det för 950 kr. Jag är villig att förhandla om priserna, så om du är intresserad men tycker det är för dyrt: Lämna gärna en kommentar med ett annat pris då! :) Jag nås på: Maddethla@gmail.com ifall att jag inte svarar här! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Negi Skrivet december 19, 2010 Anmäl Share Skrivet december 19, 2010 Vi har ett marknadsforum här. Denna del är endast till för diskussion utav manga. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet december 19, 2010 Anmäl Share Skrivet december 19, 2010 Med magi förflyttade sig tråden till dess rätta plats. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg