Hoppa till innehåll
Anime.se

Mangaklubb i Stockholm!


Tox
 Share

Rekommenderade inlägg

Nu så har jag lust att träffa lite roliga mangafolk, och råkar ha tillgång till en mysig liten lokal precis bredvid mitt hem i Sundbyberg, strax utanför Stockholm (ca 10 min med tunnelbana). Så jag har startat forumet Mangaloons för oss som är intresserade. När vi är fler medlemmar än, tja, jag själv, runt mot 6-7 medlemmar eller fler så hade jag tänkt att vi skulle börja ha möten IRL i just denna lokalen. Vad vi ska göra är något vi kan komma på tillsammans, men vi har tillgång till TV och DVD, och jag har anime som FullMetal Alchemist och Samurai Schamploo på dvd om vi vill.

 

Låter det som något värt att checka? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu bor jag på helt fel sida av Sverige för att kanske uttrycka mig, men personligen tror jag det är bättre att satsa på IRL-delen i första hand, animeforum finns det drivor av och jag kan lugnt säga att man försvinner ganska lätt i mängden. Satsa istället på att bygga upp en otroligt trevlig skara människor, gör roliga saker ihop (inte bara kolla på film, gör lite produktiva grejer med :D) och jag tror att det skulle vara mer givande än att ge sig in i forummarknaden.

 

Du har ju ett bra läge på lokalen, så ragga upp folk i den bekantskapskrets, deras kompisar, jaga även lite okända människor på forum och kanske konvent i närheten? Just konvent måste vara en ganska god plats att hitta likasinnade på, så det kanske är ett bra kort. ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...