Girsej Skrivet mars 5, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 5, 2011 Under mina år av att ha läst manga har jag samlat på mig en rätt stor hög med manga. Tyvärr så har mitt intresse för manga/anime gått ner helt så nu gör jag en utförsäljning av rubbet. Alla volymer är på engelska och i mycket bra skick. Pris är 50 kr styck eller paketpris. Frakten står köparen för. A.I. Love You volym 1-9 Komplett Angel Sanctuary volym 1-12 Ej komplett Azumanga Daioh volym 1-4 Komplett Bleach volym 1-14 Ej Komplett Brain Powered volym 1-4 Komplett The Seikai Trilogy: Crest of the Stars, Banner of the Stars 1+2 Komplett Faeries' Landing 1-13 Ej Komplett Fruits Basket volym 1-14 Ej Komplett Full Metal Panic volym 1-9 Komplett Genshiken volym 1-6 Ej Komplett Great Teacher Onizuka volym 1-25 Komplett Gunparade March volym 1-3 Komplett Kare Kano volym 1-21 Komplett Lament of the Lamb volym 1-7 Komplett Land of the Blindfold volym 1-8 Ej Komplett Love Hina volym 1-14 Komplett Love Roma volym 1-2 Ej Komplett Nodame Cantabile volym 1-6 Ej Komplett Planetes volym 1-5 Komplett Rahxephon volym 1-3 Komplett Samurai Girl Real Bout High School volym 1-6 Komplett Samurai Deeper Kyo volym 1-15 EJ Komplett Sgt. Frog volym 1-11 EJ Komplett Tramps Like Us volym 1-14 Komplett Wallflower volym 1-8 Ej Komplett Yotsuba&! volym 1,2-5 Ej Komplett Zodiac P.I. volym 1-4 Komplett Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet mars 6, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2011 Jisses, mängder av bra grejer jag skulle vilja sätta tänderna i, tyvärr tillåter inte ekonomin för stunden... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girsej Skrivet mars 7, 2011 Författare Anmäl Share Skrivet mars 7, 2011 Jag lär inte få bort allt så det finns kanske kvar något intressant när din ekonomi tillåter... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
liss Skrivet juni 14, 2011 Anmäl Share Skrivet juni 14, 2011 Vad e paket pris för zodiac p.i.? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg