SkuttyWan Skrivet mars 6, 2011 Anmäl Share Skrivet mars 6, 2011 Alla böcker är på engelska om inget annat anges, och priserna är exklusive porto. Betalning sker till Swedbank-konto och jag skickar inom tre dagar efter att pengarna kommit in. Portot avgörs av Postens portotabell tillsammans med min digitala köksvåg. Jag är inte helt omöjlig när det kommer till att diskutera priser, och kan även mötas upp i Lund i mån av tid! Kan även ta fler bilder vid intresse. Manga: Alla är i fint skick (en del är inte ens lästa), vissa har någon mindre naggning längst ner och upp på ryggen. Sailor V (franska) 40kr/st Vol 1 Vol 2 Vol 3 Chobits 60kr/st Vol 1 Vol 2 Vol 3 Tokyo Babylon 60kr/st Vol 1 Vol 2 Vol 3 Vol 4 Neon Genesis Evangelion 60kr Vol 1 Cresent Moon 40kr Vol 1 Honey Mustard 20kr Vol 3 Full Metal Panic! 60kr Vol 1 megatokyo 60kr Vol 1 Ceres: Celestial Legends 60kr Vol 1 Fushigi Yûgi 60kr Vol 1 Gothic & Lolita Bible (japanska): Inklusive mönsterark och andra eventuella extras (någon av dem har klistermärkesark t.ex.). 150kr/st Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg