ebba Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 får man ställa en liten fråga vart mitt inlägg tog vägen som ja postade här om dan? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Det försvann med storsta sannolikhet med min stora sopkvast när jag storstädade här för någon timme sedan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 det må vara bra med städning, men titta gärna igenom tråden innan den försvinner ^^ om jag inte tar fel så handlade tråden om en bild som ebba hade gjort, vilken var väldigt fin t.o.m, inget skräp i sikte där alls alltså. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 Forhead, jag orkade inte titta igenom alla trådar. Men, men. Jag återgärdar tråden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg