Elahim Skrivet juni 11, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2012 Hittade en webradio med anime/manga/spel/j-pop/j-rock, helt enkelt mycket. Armitunes dot com Jag har hittat flera av mina senaste animes efter att ha lyssnat på musiken. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
noe Skrivet juni 11, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 11, 2012 Låter bra. Ska ta mig en titt. Tack för tipset! Verkar lite dött på det här forumet atm förresten..? Haha ;( Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet juni 12, 2012 Anmäl Share Skrivet juni 12, 2012 Vilket sammanträffande. Alldeles igår så hitade jag r/a/dio igen, en stream som hålls av nån kille från 4chans anime & manga-board. http://r-a-d.io/ Väldigt mycket nördrelaterad musik. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elahim Skrivet juni 12, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juni 12, 2012 Jo det är lite dött här... Men tack för tipset Fysikstudent, ska kolla, men det jag gillar bäst med Armi är request-listan :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg