Bera Skrivet juli 10, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2012 Ok, vi får se hur det här går. Jag tänker mig reglerna som följer: 1. Någon, i detta fallet jag, ställer två kämpar mot varandra. 2. Ni som läser klurar ut vem av dem ni tror skulle vinna en arena-fight, OCH motiverar detta. 3. När den som valde kämpar hittar en tillräckligt god motivering bland svaren lämnas faklan över till den personen som skrev motiveringen och hen ställer upp två nya kämpar. Först ut blir två av mina absoluta favoritkaraktärer någonsin. ROUND 1 Kakashi VS Wolverine ______________ bera.webblogg.se 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheFlyingDragon Skrivet juli 10, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 10, 2012 Ett oerhört svårt val, men måste säga Kakashi då han har fler tekniker till förfogandet. Wolverine kan praktiskt taget inte dö, men han kan förseglas i all evighet till exempel genom någon av Kakashis "doton-jutsu". Dock så är Kakashi körd om Wolverine lyckas komma nära honom. Round 2 Goku VS Superman Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet juli 11, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juli 11, 2012 Den förklaringen köper jag, hjälp vad jag skulle vilja se den fighten. ______________ bera.webblogg.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet februari 4, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2015 Goku vinner, för då de båda står och skriker på varandra, smyger Krillin upp bakom supes och slår honom med en kryptonitklubba Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet februari 4, 2015 Författare Anmäl Share Skrivet februari 4, 2015 Fnissar för mig själv när jag tänker på vilket ansiktsuttryck Krillins skulle ha när han smyger fram med klubban ... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xadlin Skrivet februari 4, 2015 Anmäl Share Skrivet februari 4, 2015 Fnissar för mig själv när jag tänker på vilket ansiktsuttryck Krillins skulle ha när han smyger fram med klubban ... jag tänker mig team4stars krillin, som nästan skiter på sig och blir ägd i slutänden. (Freakazoid-reference) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg