Bera Skrivet augusti 19, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 19, 2012 Hej på er. Via min blogg har jag lyckats sprida en viss nyfikenhet för manga bland "vanliga bokläsare" och jag har tänkt att lotta ut delar av min egen samling för att omvandla nyfikenhet till intresse. Därför undrar jag om det finns någon av er som kan donera några gamla böcker till detta ädla ändamål. Förslagsvis lite enklare volymer såsom Kajika eller Sandland. Hör av er om ni har något som ligger och skräpar, viss ersättning kan utgå. ---------------------- bera.webblogg.se Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet augusti 21, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2012 Har en del manga som bara ligger och samlar damm, ska kolla igenom ikväll om jag har något som kan vara intressant, ska ha hoshi no koe, om jag minns rätt, som är ganska bra för nybörjare eftersom det bara är en volym och ganska intressant story. Ska se om jag har andra short story mangas. Var ett tag sedan som jag dammade av alla manga =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bera Skrivet augusti 28, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 28, 2012 Hittade du några böcker? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RainyDay Skrivet september 1, 2012 Anmäl Share Skrivet september 1, 2012 Semestern tog slut, så jag har vartit lite slö, ska försöka rensa i helgen och kolla vad jag har =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg