Hoppa till innehåll
Anime.se

Animevänner


Selgde
 Share

Rekommenderade inlägg

Hejsan, som ni vet är jag en anime-fan och gillar anime+manga och till och med japansk musik. Jag gjorde denna länk för att hitta andra som också vill dela med sina tankar och skaffa sig nya vänner som gillar det intressen som du gillar^^  

t.ex man kan hålla kontakten via snapchat, kik, facebook eller till och instagram om man nu vill :)

Eller bara bara skicka e-mail om man är fortfarande blyg eller rädd för personer som man inte har träffat, men i alla fall så är jag 17 år gammal och söker sociala människor som vill snacka om anime och sånt som man kanske inte snackar om med sina vänner eftersom de är inte intresserat i det.

Jag är en kille om ni undrade , om ni vill prata om anime eller skaffa nya vänner som också gillar anime så kan ni göra det här. Ni kan också adda mig om ni vill det är bara att fråga om det :)

 

Juste jag gillar för det mesta att titta på romance och shogun animes och animes med bra story som kan göra mig ledsen som t.ex Clannad, Angel beat eller animes som gör att jag få ont i huvudet(mindfuck) som Mirai Nikki :D Annas så kollar jag vilken animes som helst som jag ta ifrån nätet och lägger till det i min "titta lista"....Haha ni måste väl också ha en sånn lista väl?

Men som sagt de som vill kan höra av sig till mig och nej jag tänker inte säga mitt namn eller visa en bild av mig här därmed gäller också vart jag bor. Ni som vill detta hör gärna av er här så vi hörs kanske!

PS:Spelar också olika multiplayer online spel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...