Komichi3 Skrivet februari 24, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 24, 2014 Har ni några favorit K-pop / J-pop band? ♥Mina K-pop top 10 är:1. 5Dolls2.Girls Generation3.Crayon pop4.Orange caramel5. T-ara6. Teen Pop 7. KARA8. Block B9. 4Minute10. 2NE111. F(x)12. SHINee13. Ladies code14. IU15. EXO16. FT.ISLAND17. Trouble maker18. Hyo Rin19. TVXQ20. ChoColatOch har ni någonstans där ni har Kpop listor och så? Jag sparar ibland mina på Last.fm Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
savepoint Skrivet februari 27, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 27, 2014 Haha Crayon pop. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Don Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Lyssnar inte så mycket på modern J-pop och ännu mindre K-pop. Ska man dock rangordna de få artister/band jag lyssnar på så: 1. Ikimonogakari 2. Supercell 3. Yanawaraba 4. Hitomi Shimatani 5. KOTOKO 6. Kyary Pamyu Pamyu Är egentligen mer för japansk 80-talspop, såsom Saki Kubota, Hiroko Yakushimaru, Junko Sakurada, Tomomi Nishimura etc. Min last.fm kan för övrigt finnas här. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet februari 28, 2014 Anmäl Share Skrivet februari 28, 2014 Känns lite motigt att erkänna det men gillar Kyary Pamyu Pamyu lite. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet mars 7, 2014 Anmäl Share Skrivet mars 7, 2014 lyssnar inte på sååå mycket jpop... men på kpop då är listan nog... kanske .. om jag mååååste göra en 1: DBSK ( old med alla 5 i dem)/JYJ 2: shinee 3: super junior 4: shinhwa och några andra på den japanska sidan lyssnar jag mer på GACKT och vocaloids XD Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg