Yrat Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Bara undra om de blev något av det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NagisaKaoru Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Jag var där inte så jag har ingen aning men antagligen nej eftersom det inte var särskilt bra planerat men varför inte bara träffas på Dogakon? (Om det nu blir nått). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gafvert Skrivet september 7, 2004 Anmäl Share Skrivet september 7, 2004 Yrat, varför skapa en ny tråd när det är mycket enklare att bara fråga på den existerande tråden. Det är inte offtopic precis, men att skapa en ny tråd bara för att fråga känns lite onödigt eller hur ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yrat Skrivet september 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 8, 2004 Yrat, varför skapa en ny tråd när det är mycket enklare att bara fråga på den existerande tråden. Det är inte offtopic precis, men att skapa en ny tråd bara för att fråga känns lite onödigt eller hur ;) Jag frågade nu, blev de en forumträff? Den där tråden handlade om, ska vi ha en forumträff? Två olika frågor vettu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Bra fråga. Det undrar jag också. . _. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elwin_Baltia Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Är inte Dougakon träff nog? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet september 10, 2004 Anmäl Share Skrivet september 10, 2004 Yrat: Kommer du på min visning blir det ju en liten forum träff. c4z, Herid Fel, RockmanZero,Pallida_Mors, Zaphod, Yrat och förhoppningsvis Akujin kommer vara där. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg