Hoppa till innehåll
Anime.se

Ny banner och lite annat!


Japs
 Share

Rekommenderade inlägg

Satte mig ner igår och gjorde en ny banner till Out of Order.

Det slutade med att jag gjorde två versioner av samma, eftersom jag inte är helt säker på färgerna.

 

Den svarta bannern:

newbanner.jpg

Detta är den ursprungliga versionen. Ser bra ut tycker jag, men det kändes väldigt monotont med en svart bakgrund.

 

Den snorgröna bannern:

newbannergreen.jpg

Detta är när jag la till en mer färgglad bakgrund. Jag kanske överdrev en smula, blev väldigt väldigt grönt här.

 

Vilken är bäst?

 

När jag så småningom flyttar serien till en egen sida tänkte jag ha samma banner längst upp, fast lite större. Återigen samma sak, svart vs. snorgrönt!

 

homebanner.jpg

homebannergreen.jpg

 

Tänkte att ni kanske ville ta en närmre titt på karaktärerna som förekommer i den nya bennern.

 

Luke:

luke_thenewbanner.jpg

 

zaffe:

zaffe_thenewbanner.jpg

 

Började med an CG igår, blev inte klar. Det är en bild på Luke (från Out of Order) från lite längre fram i serien, när det börjar hända saker.

 

WIP - Luke the Warrior

lukestance2.jpgNotera att hans vänstra fot ser lite mysko ut.

 

Slutligen har jag en gammal (nyckelord gammal) bild på Luke från tiden då "Out of Order" hette "One of a Quarter", vilket är ett riktigt skräpnamn i jämförelse med det nuvarande namnet.

 

OoaQ.jpg

 

phew...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...