Japs Skrivet september 9, 2004 Anmäl Share Skrivet september 9, 2004 Satte mig ner igår och gjorde en ny banner till Out of Order. Det slutade med att jag gjorde två versioner av samma, eftersom jag inte är helt säker på färgerna. Den svarta bannern: Detta är den ursprungliga versionen. Ser bra ut tycker jag, men det kändes väldigt monotont med en svart bakgrund. Den snorgröna bannern: Detta är när jag la till en mer färgglad bakgrund. Jag kanske överdrev en smula, blev väldigt väldigt grönt här. Vilken är bäst? När jag så småningom flyttar serien till en egen sida tänkte jag ha samma banner längst upp, fast lite större. Återigen samma sak, svart vs. snorgrönt! Tänkte att ni kanske ville ta en närmre titt på karaktärerna som förekommer i den nya bennern. Luke: zaffe: Började med an CG igår, blev inte klar. Det är en bild på Luke (från Out of Order) från lite längre fram i serien, när det börjar hända saker. WIP - Luke the Warrior Notera att hans vänstra fot ser lite mysko ut. Slutligen har jag en gammal (nyckelord gammal) bild på Luke från tiden då "Out of Order" hette "One of a Quarter", vilket är ett riktigt skräpnamn i jämförelse med det nuvarande namnet. phew... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 12, 2004 Anmäl Share Skrivet september 12, 2004 coola gillar den första bannen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 13, 2004 Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Så du jobbar på bannrarna istället för själva serien! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Japs Skrivet september 13, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 13, 2004 Men det går ju mycke fortare att göra banners... Jag vet! Jag gör hela serien i banner-format! Tack zaffe!! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg