Hoppa till innehåll
Anime.se

Utråkad Hellis = paint O.o


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...

Jag tycker personligen inte att bilderna är något vidare. Varför? Jo det ska jag förklara så kortfattat som möjligt.

 

Att arbeta med en bild i mspaint (och att säga det) är inte direkt något vidare. Föreslår att du inte uploadar sådana bilder utan enbart bilder som du jobbat på ett tag. Allt handlar faktiskt inte om att få en massa kommentarer som lyder; "Oj vad fin" "Fan vad snygg" etc.

 

Nåväl, ska ej gå in på alla fel med prop. och vinklar/shading eftersom bilden är gjord i "mspaint".

 

(Att använda en kulmus är ingen anledning att en bild blir dålig..)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker personligen inte att bilderna är något vidare. Varför? Jo det ska jag förklara så kortfattat som möjligt.

 

Att arbeta med en bild i mspaint (och att säga det) är inte direkt något vidare. Föreslår att du inte uploadar sådana bilder utan enbart bilder som du jobbat på ett tag. Allt handlar faktiskt inte om att få en massa kommentarer som lyder; "Oj vad fin" "Fan vad snygg" etc.

 

Nåväl, ska ej gå in på alla fel med prop. och vinklar/shading eftersom bilden är gjord i "mspaint".

 

(Att använda en kulmus är ingen anledning att en bild blir dålig..)

 

 

Jodu.. det är visst en anledning att skylla på en mus som knappt ger en respons.. Och du.. En fråga: letade du efter en tråd att dissa eller? Ser i alla fall ut så^^ Jag menar ditt första inlägg är att kommentera på det här sättet.. Jag skapa tråden när jag hade tråkigt och jag gillade att mina bilder inte var simpla streckgubbar som förut^^.. Jag vill gärna ha kritik men konstruktiv sådan. Du föreslår att jag ska jobba mer på mina bilder innan jag lägger upp dem, men verkar inte förstå att detta forum fungerat som en lärningsplats för mig och när jag lägger upp bilderna i ett pågående stadium får jag kritik som jag inte skulle fått när bilden var helt klar.

 

Jag lägger inte uppp bilder här för att stärka mitt ego utan snarare för att bli en bättre tecknare. Du däremot verkar stärka ditt ego ordentligt genom att föreslå till andra att de inte ska lägga upp

så många av sina bilder?? Och jag har inte ens sett nån av dina arbeten ännu.. Välkommen till detta forum, jag hoppas att dina fortsatta inlägg inte är lika destruktiva i sin natur som detta första.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sökte ikke efter en tråd att "dissa", utan snarare tog en i högen.

Personligen tycker jag inte att det jag skrev var vidare destruktivt utan snarare ett tips. Ingen tycker om att se halvgjorda bilder, därmed får du ingen konstruktiv kritik heller. Du ska istället lägga ner mycket tid på dina bilder, lägga upp, och sedan låta oss ge dig konstruktiv kritik, för det kan vi väl inte göra på bilder som du inte själv anser som klara?

 

Ber om ursäkt om du tyckte att förra kommentaren var destruktiv.

Gjorde exakt som du för några år sedan, vilket inte ledde någonvart då jag inte fick någon kritik utan snarare enbart nedlåtande kommentarer för jag aldrig submita något som var "klart".

 

Nåväl, det är självfallet ditt eget val. Ser fram emot att se färdiga bilder från din sida som jag faktiskt kan ge bra kritik till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Matoriel: Jag förstår om du vill se seriösare bilder.. Men varför är du då kvar här i denna tråd? För övrigt har jag två mycket seriösare trådar, den hittar du på konstplanket precis som den här. Jag har även en serie jag jobbar med och jag ritar alldrig annars med en mus i paint. Serien hittar du även den på konstplanket.. Jag vill inte ta upp en större diskussion men jag finner att denna mening kan misstolkas: Sökte ikke efter en tråd att "dissa", utan snarare tog en i högen.

 

Men nu vet jag att du är en mycket seriös person som bara är ute efter att ge andra tips och hjälpa så jag förstog^^

 

Men som jag sagt förut välkommen till Anime.se och detta forum

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...