ebba Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 om nån e intresserad... två bilder på kakashi o iruka ^^; o två bilder på min egna karaktär; Ma... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Andra bilden är mycket mysig ^^! Gillar hur du sätter ihop bilderna med karaktärena och hur du vissar deras känslor samtigt! Mycket bra Jobbat Ebba Igen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomtebo Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 Alla var helt underbara ^^ du är skit bra på måla :D btw satte devianwatch nu ;D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 we, tackelitackar så mycket ^^ kul att bilderna uppskattas :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet september 23, 2004 Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 helt underbart...gilla den fjärde mest...=) forsätt så..=) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 23, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 23, 2004 dankelidanke :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Du har nått jag saknar! gåvan att massrita bilder under en kort period >_< dom är väldigt bra allihopa som Hauzin sa, du uttrycker deras känslor väldigt bra! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Ebba gotta rule the world soon . . . . Du as krossar på teckna asså! förresten vissa bilder ser inte ut att vara tecknade för hand direkt så jag undar - om du nu använder nåt program - vad använder du för program? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 http://www.deviantart.com/deviation/10794140/ Jag bara dyrkar bilderna på henne^^ (det är väl en hon?) Hon är über cool Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Dom var snygga som f*n, gillade 4:e mest den va sjukt snygg. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 24, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 oh, danke danke mucho alle =:)= helssinger jupps, de e flicka sista bilderna ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shika Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 Bilden med flickan som håller lite om sitt svärd är underbar, jag har bestämt mig för att bli åtminstone en hälften så bra som ebba på att teckna. (lite väl r*vslickande, men ändå..) Snyggt som fan! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaiYem Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 snyggt som faen :D :D den sista bilden va extra fin ! *vill oxo kunna rita* :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 24, 2004 Anmäl Share Skrivet september 24, 2004 oh, danke danke mucho alle =:)= helssinger jupps, de e flicka sista bilderna ^^ Du måste kollain min gruppbildtråd! JAg behöver nåm som gör en cool version av mig själv... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 doddis dom bilderna som inte e ritade för hand ritas i photoshop ^^ fast har bara två- tre bilder som e 100% ritade i photoshop... hellsinger har sett forumet o ditt inlägg om det..ja kan väl göra nåt, om du skulle vilja ^_~ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet september 25, 2004 Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 Ebba ok vilken Photo Shop? Jag har 7´an Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet september 25, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 25, 2004 använder mej av CS, fast de hänger sej hela tiden så använder väl 7an ganska mycket oxå, inte mycke skillnad dock... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet september 26, 2004 Anmäl Share Skrivet september 26, 2004 grymt bra det poigramet Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felix Skrivet januari 28, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 ehim.. kan inte se bilderna :S Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebba Skrivet januari 28, 2005 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2005 ehim.. kan inte se bilderna :S för att detta e ett gammalt inlägg o ja tar bort gamla bilder ;) dom finns dock fortfarande att se på mitt deviant galleri ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 umm, inga bilder på sidan nu :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sepeMuLLe Skrivet januari 29, 2005 Anmäl Share Skrivet januari 29, 2005 ehim.. kan inte se bilderna ;) för att detta e ett gammalt inlägg o ja tar bort gamla bilder ;) dom finns dock fortfarande att se på mitt deviant galleri ^^ hehe oj sry. såg inte att du hade svarat ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg