Hoppa till innehåll
Anime.se

Matoriels nattscribble


Matoriel
 Share

Rekommenderade inlägg

Satt och funderade lite och insåg att jag ej tecknat på ett tag, så jag beslutade mig för att snabbt dra ihopa en bild för att sedan bearbeta den imorgon. Där finns ännu en anledning, vilket är att jag var tvungen att göra den då det är till ett projekt som ska vara klart imorgon. Denna bild ska sedan under några dagar bearbetas och slutligen cell-shadeas. Jag har antagligen lagt in någon mer karaktär vid det tillfället då den faktiskt är klar.

 

Anledningen till att jag lägger upp denna så tidigt är pga att vissa klagade när jag helt plötsligt kom in @ forumet och började "hacka" ner på folk och sa att eftersom jag inte ens själv uploadat någon bild här så betyde inte det jag sa något.

 

http://www.freewebs.com/venividi/sketchyness.JPG

 

Nåväl, för er som inte ser vem det är så är det Makoto, Minamo och Hinata ifrån serien; Wind - A breath of heart.

 

/ Matoriel

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja hoppas ja inte e nån som klagat O_o tycker de bra när folk kommer me kritik... även om ja själv brukar be om konstruktiv kritik om ja vill ha...annars bryr ja mej själv inte så mycket om sånt..ehm, whatever..

 

e för trött för o komma me nåt, men bilden såg schysst ut...

de ja tycker ser mysko ut e den lilla tjejens mun... hon gör nåt roligt ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...