Chiefen91 Skrivet 20 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 20 timmar sedan Tjena! Jag håller på att sätta ihop ett anime inspirerat Family Feud quiz och jag behöver er hjälp för att få ihop data. Jag är evigt tacksam om ni tar er tid att svara på formuläret, och det är okej om man inte kan svara på alla frågor. Om ni vill kan jag posta resultaten i tråden när jag gått in tillräckligt många svar :) Ha de! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeyimGBZjHn_0-xXIEQ2f5_zOuicHx_LjmQsAVT7LA6mdANeA/viewform?usp=header Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 19 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 19 timmar sedan Family Feud, är det det där amerikanska tävlings-TV-programmet där deltagarna gissar på ord efter att ha fått en beskrivning och gissat bokstäver? Typ "go'a grejer: A N _ _ _" "ANTIK?" "Nej." "ANIME?" "Rätt!" ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chiefen91 Skrivet 18 timmar sedan Författare Anmäl Share Skrivet 18 timmar sedan (redigerade) Nej, de frågar 100 personer t.ex. "Nämn nånting från en frukostbuffé" och sen sammanställer de svaren %-mässigt. Deltagarna försöker sen lista ut de mest populära svaren, och får poäng därefter, t.ex. Ägg (25%) Bacon (24%) Korv (19%) Hash Browns (12%) Juice (7%) Kaffe(6%) Frukt(2%) Flingor (2%) Redigerad 18 timmar sedan av Chiefen91 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 7 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 7 timmar sedan Aah! Får gå igenom enkäten. (Fast inte just nu, då avslöjar ju att det var jag!) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg