Hoppa till innehåll
Anime.se

Bio intresserade i Kalmar län som vill se "Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - Infinity Castle"

Mr Face
 Share

Rekommenderade inlägg

Inbjudan till bio event

Hejsan jag planerar att samla ihop folk för att boka och ha en privat visning av
Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - Infinity Castle

Var inga planerade föreställningar i  Kalmar eller Oskarshamn. Japanska Anime filmer är inte mainstream i Sverige, så det är inte alltid dom visas på bio förutom i storstäder.

Datum och tid: Datum: Någon helg i September.
Bestämts senare om vi får ihop tillräckligt med folk. (Filmen släpps officiellt 12 September)

Plats: Oskarshamn Sagabiografen
(Jag pratade med bion i Kalmar men dom hade inte slutna visningar för privatpersoner så det får bli Oskarshamn)

Språk: Japanska
Undertexter: Engelska

Pris: Jag pratade med bion i Oskarshamn och det kostar 6000 att hyra deras minsta salong på 30 platser. Så om vi får ihop 30 personer blir det 6000/30 = 200Kr per person

(Varning) Infinty Castle är en fortsättning på Demon slayer serien. Det är inte en standalone film.

Det är 24 platser kvar av 30

Om du är intresserad skriv hur många personer/platser du har tänkt dig.

Det vore jättekul om du ville följa med!

demon-slayer-infinity-castle-global-release-date-1858525998.thumb.webp.16d7c02ce256050bd41a3ea44bc70f85.webp

Redigerad av Mr Face
Länk till kommentar
Dela på andra sajter