Mr Face Skrivet 19 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 19 timmar sedan (redigerade) Inbjudan till bio event Hejsan jag planerar att samla ihop folk för att boka och ha en privat visning av Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba - Infinity Castle Var inga planerade föreställningar i Kalmar eller Oskarshamn. Japanska Anime filmer är inte mainstream i Sverige, så det är inte alltid dom visas på bio förutom i storstäder. Datum och tid: Datum: Någon helg i September. Bestämts senare om vi får ihop tillräckligt med folk. (Filmen släpps officiellt 12 September) Plats: Oskarshamn Sagabiografen (Jag pratade med bion i Kalmar men dom hade inte slutna visningar för privatpersoner så det får bli Oskarshamn) Språk: Japanska Undertexter: Engelska Pris: Jag pratade med bion i Oskarshamn och det kostar 6000 att hyra deras minsta salong på 30 platser. Så om vi får ihop 30 personer blir det 6000/30 = 200Kr per person (Varning) Infinty Castle är en fortsättning på Demon slayer serien. Det är inte en standalone film. Det är 24 platser kvar av 30 Om du är intresserad skriv hur många personer/platser du har tänkt dig. Det vore jättekul om du ville följa med! Redigerad 17 timmar sedan av Mr Face Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg