Hoppa till innehåll
Anime.se

två små bilder...


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

hum hum... ja fortsätter me mina länkar ja...

 

http://www.deviantart.com/deviation/11303359/

 

 

http://www.deviantart.com/deviation/11344882/

 

 

gonattis...

 

 

liten edit:

 

vill bara påpeka att bilderna e väldans stora just nu, väntar på att några personer skall spara dom innan ja krymper ner dom lite, några andra skall färglägga dom åt mej, ja börjar bli lat nämligen...såå, klicka inte på bilderna, för dom e jäääättte stora..lr nåt.. ja e så trött så ja bara börjar rabbla upp massa skit...slå mej nån...obs! så är de bara personer som har fått tillstånd av mej att röra bilderna, o ingen anna får röra dom, ja e petig, ja... ;) men men... gonatt igen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

första bilden var helt underbar ^^ kroppen blev väldigt bra, om jag skulle försöka lägga till något skulle det vara lite muskelstruktur så det blir mer detalj men egentligen ska jag inte uttala mig om det eftersom jag är helt värdelös på anatomi och allt därimellan.

 

Andra bilden är jättemysig, enda lilla kritiken jag har är väl att hans (zaphons?) haka går väldigt långt in så att halsen försvinner lite..men åandra sidan det tycker jag och lita inte på mig.

 

Jag tycker helt klart du ska färglägga båda två om du har tid och ork, jag skulle jättegärna vilja göra en fanfärgläggning men jag hinner inte de närmaste veckorna u.u

 

Iallafall, riktigt bra jobbat, jag diggar din stil och avundas ditt sätt att göra bra veck i kläder och kroppar rent allmänt.

 

Asch nu springer jag också och sover..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...