Marc Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Hej Någon som vet om Cobra har kommit ut på en dvd box? Och i så fall var får jag tag på den? Jag har alla orginal avsnitten på datan men det skulle vara kul med att ha det på dvd. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Cobra? han med psykopistolen? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 25, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 25, 2004 Cobra? han med psykopistolen? Det stämmer nog bra, det! Space Adventue Cobra finns släppt på DVD i Japan och Frankrike. Den japanska utgåvan verkar vara ur tryck. Hur det är med den franska dvd-boxen vet jag inte. Tyvärr finns det varken engelsk text eller ljudspår till någon av utgåvorna men om man har tur kanske det går att låna skript av gruppen som textat den och lagt upp på Internet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Marc Skrivet oktober 26, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 Jo Jag har ju som sagt orginal avsnitten på datan och så är dom subbade till engelska.. Såg skiten första gången när jag var 5-7 bast sen var jag hooked hehe :D Samma med Silver Fang men där köpte jag DVD boxen som släptes för ett halvår sen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elric Skrivet oktober 26, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 26, 2004 SF-bokhandeln i Stockholm har Cobra på DVD om jag inte misstar mig. De har också Silver Fang och Starzinger om ni undrar. Fast på svenska kanske orginalspråk med. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg